wojtek79 Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Mam takie zjawisko w samochodzie że zawsze po załączeniu stacyjki wyświetlacz klimatronika pulsuje około 2 min a potem świeci normalnie i stabilnie aż do momentu gdy zgaszę silnik. Gdy ponownie zapalam historia się powtarza. Klima działa bez zarzutów, chłodzi, grzeje, trzyma zadaną temperaturę, wszystko OK. Z góry wykluczam zimne luty. Podpiąłem VAG-a i wykazał: Potencjometr w V71-G113 przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny. Kilka razy kasowałem ten błąd ale on dalej mi wskakuje. Czy ktoś z Was miał taki przypadek. Czy ktoś może wie gdzie znajduje się ten potencjometr. Prosze o poradę co z tym można zrobić.
Kunio Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 kodowanie sterownika klimy pomoze
wojtek79 Opublikowano 29 Października 2007 Autor Opublikowano 29 Października 2007 Czy jeśli dobrze rozumiem to trzeba skasować program w sterowniku i wgrać go od nowa?
Kunio Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 A więc tak. Dla tego samochodu kodowanie climatronika to 00040.Zaczynamy: Warunek konieczny. Exclamation Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione. Brak zapisanych błędów w sterowniku. Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO: Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji. Dalej 07 Kodowanie Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings n Potwierdzasz n Wpisujesz numer grupy 001 n Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. UWAGI: Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i sillnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut. Jeśli ktoś nie rozumie tej instrukcji to proponuje nie zabierać się samodzielnie do zabawy VAG-iem. tylko nie wiem jaki kod trzeba wpisac w Twoim przypadku. Mozesz sprobowac 00040
wojtek79 Opublikowano 29 Października 2007 Autor Opublikowano 29 Października 2007 Będe musiał udać się z tym do jakiegoś specjalisty. Ja dysponuję tylko programem Polski VAG 2.5. Chyba nie da rady we własnym zakresie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się