Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zawor Egr-Przymarzl! Olej Motul Specyfik 5w40 505.1


TaSiOrXx2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pytanie mam czy olej Motul Specyfik 505.1 5w40 ktory nalałem jest odpowiedni do tego samochodu biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne typu mroź???Silnik AVF b6

Przymarzł mi zawór EGR czy to jest normalne?Objawy tego to brak mocy, zchodzil z obrotów i gasł(tak jak by nie palił na jeden gar i kopcił na bialo), a po kilku godzinach wogole nie odpala i podczas kręcenia zapaliła mi sie kontrola na czerwono oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju, to podobno nie ma lepszego. Ten z norma 505.01 jest jak najbardziej OK do PD. Co do bledu, to podlacz VAG i zobacz bledy w Engine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad wiesz ze egr ci przymarzl?

zasplepienie czy odlaczenie egr nie objawia sie takimi problemami jak wymieniles w swojej wiadomosci

natomiast to ze kopci na bialo to zle wrozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mnie również ciekawi skąd wiesz ze zamarzł egr? co do palenia to mogłeś zalać ciulatego paliwa i po prostu marznie, kopcenie na biało(siwo) -moga lać wtryski ale że po tym wszystkim zaświeciła ci sie kontrolka od oleju?! dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam silnik i powiem tyle ze podczas tych silniejszych mrozow -10,-15 to odpala po kreceniu 3,4 sekundowym ale nic w nim nie zamarza ;p proponuje podpiac pod vaga i upewnic sie co jest nie tak ... mi chodzi wszystko elegancko , i rowniez uzywam motul 505.01:p przebieg- 151kkm ,, elo :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj mechanik do tego doszedł, ze zawór zamarzł.Niby jaka para sie tworzy od ciepła i sie skropliło na dworze i przymarzło.A objawy te co wcześniej napisałem ustały jak zawor sie otworzył.Na komputerze nic nie pokazywał, zero błędów! a wtryski i turbina sa b.dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj mechanik do tego doszedł, ze zawór zamarzł.Niby jaka para sie tworzy od ciepła i sie skropliło na dworze i przymarzło.A objawy te co wcześniej napisałem ustały jak zawor sie otworzył.Na komputerze nic nie pokazywał, zero błędów! a wtryski i turbina sa b.dobrym stanie.

Może nie sam EGR zamarzł tylko wilgoć dostała się do instalacji podciśnieniowej i przymroziło w którymś miejscu. Np zawór ciśnieniowy sterujący EGR-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinal ktos VAG-a?

tego typu problem moze nastapic przy uszkodzeniu klapy gaszacej. moze byc luzna jej przepustnica, lub uszkodzony zawor N239 sterujacy nia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...