pastaldo Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam, Problem polega na tym ze mimo zmian temperatury brak reakcji i cały czas leci letnie powietrze. Próbowałem podłączyć VAG żeby zrobić adaptację jak znalazłem gdzieś o tym informacje na forum. Niestety problem polega na tym że nie mogę się połączyć z klimatronikiem. Wchodzę w blok 08 HVAC zaczyna się łączyć ale w miejscu gdzie powinien się pokazać numer modułu pokazuje częściowo numer, częściowo krzaki i po pewnym czasie wyskakuje informacja że zbyt wiele błędów w komunikacji. Kabel jest raczej ok bo do wszystkich pozostałych modułów łączy się poprawnie. Słabe grzanie raczej nie jest wina nagrzewnicy gdyż była przedmuchiwana w warsztacie. Moje pytania: 1) Co w takim wypadku zrobić? 2) Od czego zacząć diagnozę? 3) Odłączenie akumulatora na trochę coś pomorze? 4) Szykować się na wymianę sterownika?
ciahciah Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 3) Odłączenie akumulatora na trochę coś pomorze? nie 4) Szykować się na wymianę sterownika? nie wejdź w menadżer urządzeń, i znajdź sterownik kabelka, w jego ustawieniach ustaw latency 1ms i zapis/odczyt po 1024, jak weźmiesz z zimnego min na ciepłe max nie słyszysz jak coś się przestawia(klapa)? co do zimnego powietrza z nawiewów ja bym nie był taki pewny czy zrobili jak należny, czy oba węzę wchodzące w nagrzewnice są gorące? mają parzyć, jak jest inaczej przepłukał nagrzewnice pod ciśnieniem wodą bieżącą z krany, operacje powtórz wielokrotnie płukając w obu kierunkach, potem dobrze odpowietrz układ
pastaldo Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 3) Odłączenie akumulatora na trochę coś pomorze? nie 4) Szykować się na wymianę sterownika? nie wejdź w menadżer urządzeń, i znajdź sterownik kabelka, w jego ustawieniach ustaw latency 1ms i zapis/odczyt po 1024, jak weźmiesz z zimnego min na ciepłe max nie słyszysz jak coś się przestawia(klapa)? co do zimnego powietrza z nawiewów ja bym nie był taki pewny czy zrobili jak należny, czy oba węzę wchodzące w nagrzewnice są gorące? mają parzyć, jak jest inaczej przepłukał nagrzewnice pod ciśnieniem wodą bieżącą z krany, operacje powtórz wielokrotnie płukając w obu kierunkach, potem dobrze odpowietrz układ Super wielkie dzieki za podpowiedż. Jestem chłopie Twoim dłużnikiem. Mam nadzieje że zadziała jak rano go podłącze. Tzn jak zmieniam temp to jest tak: gdy jest na 18* leci zimne 19* letnie 20* ciepławe powyzej 20* to leci znów prawie zimne Pozatym gdy ustawie na szybe wieje mocno, na nogi tez a na "twarz" ledwo ledwo dlatego podejrzewam że to wina klap i chce zrobić te nastawy podstawowe. Węży nie macałem w sumie ale jutro rano jak dojade do pracy to sprawdze je. [br]Dopisany: 20 Grudzień 2010, 21:35_________________________________________________No i chyba znów kolego ciachciach miałeś rację Przedmuchali nagrzewnice ale słabo Jak stoje przed samochodem to prawy wąż jest gorący ale lewy już nie koniecznie. Tzn własnie gdzies takiej temperatury jak jest w stanie samochód dmuchnac najcieplej Czyli czeka mnie płukanie nagrzewnicy jak pojadę w święta na wieś Co do dawek nie sprawdzałem bo nie nagrzałem samochodu dobrze i śpieszyło mi się ale postaram sie to sprawdzić później albo podjechac do pompiarza. Będe wiedział coś więcej to dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się