Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


konrado8525

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosilbym o analize logow. Mam logi tylko statyczne ze wzgledu na zasniezone drogi ktore nie bardzo daja mozliwosc zrobienia logow dynamicznych...:) Najprawdopodoniej mam termostat do wymiany bo temp spada mi w ciagu jazdy. Chcialbym zobaczyc wasze opinie co w silniku jest nie tak czym sie zajac itp;) Ps. nie wiem dlaczego ale z normalnych nie udalo mi sie zrobic logow grupy 014 gdyz nic sie nie logowalo:)

Logi normalne

gr 000

blok_01_gr_000_rozgrzany.jpg

gr 001

01_gr_001_roz.jpg

gr 003

01_gr003_roz.jpg

gr 004

blok_01_gr_004.jpg

gr 007

blok_01_gr_007_rozgrzany.jpg

gr 013

blok_01_gr_013.jpg

gr 018

blok_01_gr_018.jpg

gr 023

blok_01_gr_023.jpg

Grupy Basic settings

gr 000

BS_blok_01_gr_000_rozgrzany.jpg

gr 003

BS_blok_01_gr_003.jpg

gr 011

BS_blok_01_gr_011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze to korekcje na 3 i szczególnie 4 cylindrze do bani na pierwszym też duże do sprawdzenia pompki. Auto ci nie kopci podczas jazdy[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 20:24_________________________________________________Dawka paliwa ma jakieś dziwe wachania no jałowym biegu i termostat do bani i najprawdopodobniej przepływomierz tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to troche mnie podlamales;/ auto wlasnie nie kopci..[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 20:54_________________________________________________troche niewidoczne te logi tutaj wrzucam lepsza jakosc

Grypy normalnie

gr 000

blok_01_gr_000_rozgrzany.jpg

gr 001

01_gr_001_roz.jpg

gr 003

01_gr003_roz.jpg

gr 004

blok_01_gr_004.jpg

gr 007

blok_01_gr_007_rozgrzany.jpg

gr 013

blok_01_gr_013.jpg

gr 018

blok_01_gr_018.jpg

gr 023

blok_01_gr_023.jpg

Grypy Basic settings

gr 000

BS_blok_01_gr_000_rozgrzany.jpg

gr 003

BS_blok_01_gr_003.jpg

gr 011

BS_blok_01_gr_011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje kiepskie,ale Bip wmiare.Kat synchronizacji mozna podregulowac,oraz termo do wymiany.Aha logi robiles z wylaczonymi wszystkim odbiornikami??(swiatla,radio itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko bylo wylaczone. to sa moje pierwsze logi to moze cos zle robilem dzisiaj zrobie jeszcze raz. a co do korekcji to gdzie bys polecal zeby podjechac i zrobic?? a termostat wiem tak sie domyslalem ze jest do wymiany juz zamowilem w aso takze wymienie na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatku to trzeba ustalic czy to na 100% pompki(moze byc rowniez gorszy stan silnika).Wiekszosc PD ma takie korekcje,i nic sie nie dzieje.Jezeli nie zauwazyles kopcenia,wiekszego spalania to narazie bym sobie odpuscil.Bardziej niepokojace jest skakanie dawki paliwa(ktore towarzyszy falujacym obrotom).Podregulowal bym kat synchronizacji no i termo[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 09:04_________________________________________________No moze troche przesadzilem,troche te korekcje sa za duze.Na poczatku to zmienilbym paliwo i dolal STP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do darka w bosch na leczyckiej.Poza nim to nie widze,zbytnio specjalistow,sa ale pseudo.Jak nie znajdziesz nikogo,mozesz podjechac do mnie[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 10:54_________________________________________________W dziale warsztat masz opisane jak ustawic ten kat synchronizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. znalazlem dzieki. widze, ze zadnej magii z tym katem nie ma to powinienem sobie poradzic. jak zrobie to wrzuce logi po poprawce moze bedzie lepiej. a myslisz ze stp powinno na pompowtryski pomoc? bo filtr paliwa chyba nic do tego nie ma co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- termostat na szrot

- kiedy zmieniałes filtr paliwa ?

Nic wiecej bym nie robil z samochodem.

A juz tekst o przeplywomierzu mnie rozwalił.

PS

Ostrzegam po raz kolejny, uprawianie wróżbiarstwa na forum będzie skutkowało uciszeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem termostat do wymiany po swietach go wymienie a filtr paliwa poprzedni wlasciciel mowil ze wymienial takze lepiej wymienie przy oakzji wymiany termostatu. co do kata sync toi wlasnie sie bawilem i udalo mi sie zmienic i zobaczcie w logach skacze z 0 na 0,6 przestawiac jeszcze czy juz nie zmieniac? co do pompowtryskow to log 013 zrobilem w odstepie kilku h i zobaczcie jak zmieniaja sie korekcje. i czym to moze byc spowodowane ze raz gorsze a raz lepsze?

gr 004

gr_004.jpg

gr 013

gr_013.jpg

i komplet logow po kilku godzinkach

gr 000

000.jpg

gr 001

001.jpg

gr 003

003.jpg

gr 004

004.jpg

gr 007

007.jpg

gr 013

013.jpg

gr 018

018.jpg

gr 023

023.jpg

[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:22_________________________________________________od czego moga skakac jeszcze te obrotu z 882 na 861? czyzby jeszcze ten kat sync przestawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat synchronizacji dobry - zresztą byl dobry... IMO - szkoda bylo Twojej pracy.

Obroty skaczą bo swiruje dawka paliwa w 001 sN.

Czekamy na logi statyczne po wymianie termostatu i filtra paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt synchronizacji pomoże tyle co umarłemu organka.

z tego co widze na 001 i 013 to juz poczatek konca. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt synchronizacji pomoże tyle co umarłemu organka.

z tego co widze na 001 i 013 to juz poczatek konca. :(

A po czym wnosisz??? Że dawka w 001 jest za niska? Niech najpierw kolega wymieni termostat i filtr paliwa... u mnie też tak było a po wymianie dawka jest spoko. Do tego zalać STP i zrobić logi ponownie. 013??? Żebyś widział dawki u mnie :kox: na 3 cylindrach oscylują w granicach 2 a silnik jakoś chodzi i mocy mu nigdy nie brakuje, nie przerywa w czasie jazdy itp :tongue4:, no może troszkę nim trzęsie, ale nie wiem już sam czy to nie poduszki... Jak sam widzisz dawki dopuszczalne są w granicach -2,8 i +2,8. Na owe dawki ma wpływ wiele czynników np. złej jakości paliwo, brudny filtr czy nawet lejące końcówki pompek itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedzial ze za niska jest??? poprostu skacze jak glupia

Widać jak byk, że dawka jest za niska (nie mieści się zakresie) i do tego skacze. Bez wymiany filtrów i termostatu to możemy sobie wróżyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to że korekcje mają się mieścić od +2,8 do -2,8 to nie znaczy że samochód z korekcjami powyżej 2 jest w super stanie. Volkswagen w silnikach TDI dopuszcza zużycie oleju do 1L na 1000km jakby ci auto brało 0.8 l na 1000 też byś się nie przejmował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to że korekcje mają się mieścić od +2,8 do -2,8 to nie znaczy że samochód z korekcjami powyżej 2 jest w super stanie. Volkswagen w silnikach TDI dopuszcza zużycie oleju do 1L na 1000km jakby ci auto brało 0.8 l na 1000 też byś się nie przejmował.

Naturalnie, że bym się martwił, ale aż 1 litr to chyba przy 2.0 TDI. Korekcje to zupełnie inna sprawa. Duża odchyłka od normy nie zawsze świadczy o zużytym silniku. Tu może mieć duży wpływ brak min. temp. do zrobienia logów 80'C ( wadliwy termostat), złe paliwo, zapchany filtr paliwa. Ja np. mam na 100% ori przebieg 224tyś i auto serwisowane co rocznie, zalewane dobrym olejem ( nie bierze praktycznie oleju od wymiany do wymiany) a korekcje mam do d*py... dlaczego, ano bo mam lipne paliwo, ale o tym akurat wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...