MarcinRoz

Pasjonat
  • Zawartość

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O MarcinRoz

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      Holandia

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. MarcinRoz

      Czyli u mnie nie będzie działał? Muszę mieć wyłącznie na tył?
    2. MarcinRoz

      Podejdzie ten moduł do mojego auta. Mam ori parktronic na tył ( obecnie nie działa) https://m.ebay.de/itm/Innenraumsteuerger-t-Audi-Q5-8R-Einparkhilfe-8K0919475R-164181/382546865946?ul_ref=http://rover.ebay.com/rover/1/707-53477-19255-0/1?ff3=2&toolid=10044&campid=5337786198&customid=schreibfehler&lgeo=1&vectorid=229487&item=382546865946&srcrot=707-53477-19255-0&rvr_id=1854301388404&rvr_ts=dc6569121680a9cc31a19480fff18a7c&_mwBanner=1&_rdt=1&ul_noapp=true&pageci=7f761db9-18d2-40cc-8f50-4bc7c1923636
    3. MarcinRoz

      Kabel nie łączy się z modułem PDC 76. Jestem po wymianie owego modułu bo od zakupu auta parktronic nie działał w ogóle ( brak sygnalizacji głośniczka ). Wcześniej był 4 kanałowy 8K0 919 475 B ( mam czujniki tylko z tyłu ) teraz siedzi 8K0 919 475 R czyli 8 kanałowy. Po podłączeniu nowego modułu kodowanie zostało przyjęte przez sterownik. Sygnał po wrzuceniu wstecznego jest, ale reakcji czujników nie ma tzn nie " pikają " po zbliżeniu się do przeszkody . Oczywiście wywala błędy, że nie ma podłączonych czujników z przodu ( Parkassist 10 ) Po kolejnym połączeniu kabla z autem nie widzi mi modułu 76 ( brak komunikacji ) Jakieś sugestie Panowie? Ps. Kabel to klon od skośnych na vcds 17.1.3
    4. MarcinRoz

      Nie wiem czy to dobry dział na zadanie takiego pytania... W jaki sposób sprawdzić ( może po kodach wyposażenia ) jaki mam fabryczny alarm? Ubezpieczyciel wymaga alarmu o klasie 3...
    5. MarcinRoz

      I o to mi właśnie chodziło a już się bałem, że mam coś uwalone. Auto kilka dni w użytkowaniu więc ciągle jakieś niespodzianki ( jak do tej pory same pozytywne ) Dzięki JawoR36
    6. MarcinRoz

      To prawda, jeżdżę na "auto" ale jak się to ma do jazdy w nocy? Teoretycznie funkcja "auto" zapewnia jedynie komfort automatycznego wł. świateł mijania... czy się mylę? Czytałem ten topic https://a4-klub.pl/topic/242434-przełącznik-świateł-wyjaśnienia-opcji-auto-oraz-opcje-coming-leaving-home/ w którym defacto mowa jest o b6,b7 ale temat dotyczy owej funkcji "auto"
    7. Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem? Podczas wchodzenia w ostrzejszy zakręt mając wł. "długie" same zmieniają się na mijania, a po wyjściu z zakrętu ponownie wracają na drogowe ... Mam bi-ksenon bez skrętu ( kod 8q3 )
    8. MarcinRoz

      Ja też słyszałem świst-wycie turbiny zaraz po zgaszeniu auta. Problem zniknął po wyczyszczeniu EGR-u i klapy gaszącej. Dodatkowo spadnie(w niewielkim stopniu) spalanie i auto od niskich obrotów będzie ciut żwawsze.
    9. MarcinRoz

      Ja akurat psikałem wd40 (nadaje się też do czyszczenia)Nie miałem pod ręką niczego innego. Na błysk tego nie zrobiłem ale 99% brudu zeszło. Na początku wyskrobałem spaleniznę śrubokrętem, następnie wypsikałem całość WD40 i odczekałem 1/2h i czyszczenie szmatką. W razie potrzeby powtórzyć czynności do uzyskania żądanego efektu ---------- Post dopisany at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Już po zabiegu???
    10. MarcinRoz

      Potwierdzam, dostałem identyczne części. W moim przypadku to silnik 1.9 BKE Po czyszczeniu EGRa wrażenia pozytywne. Auto żwawiej reaguje na pedał gazu od niskich obrotów. Miałem też dziwny objaw przy gaszeniu silnika ( słychać było, przez 2-3 sek, pracujące nadal turbo) teraz jest cisza. O dziwo spadło spadło mi spalanie o jakieś 0,5-0,8l/100KM Zawór był dość mocno zasyfiony twardym nagarem jak i świeżą mazią. Klapę też wyczyściłem ale była w miarę czysta. Pod klapę założyłem stary oring. Na razie nic nie cieknie. Looknąłem też na rurkę od chłodzenia ale była czysta jedynie okopcona. Przydało by się też kiedyś wyczyścić dolot bo palcem wygrzebałem trochę gęstej mazi ale tragedii nie było, choć nie jestem pewien na 100% jak to wyglądało głębiej... Ogólnie wrażenia pozytywne Śruby zostawiłem bo są jak nowe. Jedynie oring EGR został wymieniony. Uszczelek pod rurkę też nie wymieniałem.
    11. MarcinRoz

      Ja zapłaciłem za komplet: 2 uszczelki, oring i 3 śruby pod EGR kwotę 77zł. Co do jakości nie mam wątpliwości, ale faktycznie cenowo jest drożej
    12. MarcinRoz

      Super ale to nie są ORI części (choć wahler jest solidną firmą). Podaj ceny to zobaczymy czy gra jest warta świeczki. Do tego kompletu jeszcze zamówiłem 3 śruby mocujące EGR. Uszczelek po kolektor nie brałem.
    13. MarcinRoz

      Nie ma sprawy. Części będę miał dopiero w następny czwartek ze względu na to, że jestem teraz za granicą.
    14. MarcinRoz

      Owszem ETKE online. Ale wytłumacz mi dlaczego w opisie jest inny typ EGR?????? ---------- Post dopisany at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ---------- Dzwoniłem do ASO i potwierdzili, że EGR jest sterowany elektrycznie. Uszczelki i oringi wraz z trzema śrubami zamówiłem. Temat do zamknięcia
    15. MarcinRoz

      Znam tą stronę. Ale w schematach widnieje wciąż EGR sterowany podciśnieniowo a u mnie jest elektrycznie... Miałem kiedyś silnik AWX w b6, a teraz BKE w b7. Chłodnica spalin jest identyczna ale EGR wygląda na inny. Więc nie mogę się podpierać opisem z w/w strony bo fizycznie siedzi coś innego w moim aucie. Szkoda, że nie mam ETKI albo ELSY