Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Temperatura oleju i płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie jaka powinna być temperatura oleju a jaka płynu chłodzącego ? Przy 2.5 są dwa wskaźniki od płynu i oleju.

Na wskaźniku od oleju na ciepłym silniku pokazuje od 75 C do 85 C przy spokojnej jeździe a płyn jest na 90 C .

Sprawdzałem na klima troniku temperaturę i myślę że mam odwrotnie niż przetłumaczono w opisie kodów i kod 49 myślę ze pokazuje mi temperaturę silnika anie jak w opisie kodów temperaturę płynu bo 51 mam na 90 C czyli płyn tak samo pokazują mi zegary co to może znaczyć czy ja się mylę czy ktoś się pomylił. Zauważyłem że na klima troniku szybciej rośnie temperatura niż na wskaźnikach ale gdy dochodzą do swoich wartości są równe.Mam jeszcze jedno pytanko po ilu kilometrach silnik powinien złapać swoją temperaturę dzięki z góry za odpowiedz :hi:

Opublikowano

ja mam na kanale 49 temp plynu,temp rosnie praktycznie tak samo jak na wskazniku w liczniku, a na 51 temp silnika, po okolo 10km powinien juz zlapac swoja temp, ale to zalezy od stylu jazdy i temp na zewnatrz i czy odrazu puszczasz nawiewy na max grzanie

Opublikowano

na kanale 51 jak wskoczy 90 to juz nie spada,na kanale 49 temp wacha sie tak srednio miedzy 89 a 92

Opublikowano

U mnie na kanale 49 wacha się od 75 góra do 90 ale zazwyczaj trzyma tak 80 na trasie ana kanale 51 jak złapie 90 tak trzyma

wie ktoś może jak wymienić termostat w 2.5 ? chyba wydaje mi się że razem z paskiem rozrządu to się wymienia a tak chyba nie da rady ktoś może coś wie o tym niech da znać

:hi:

Opublikowano

na kanale 51 jak wskoczy 90 to juz nie spada,na kanale 49 temp wacha sie tak srednio miedzy 89 a 92

:good: prawidłowo się zachowuje na 49 kanale, na 51 jak nabierze tak trzymać powinien 90 stopni

Opublikowano

podepne sie pod temat, mi na 49 kanale temp waha sie pomiedzy 98, a 102.

na kanale 51 dochodzi do 90 i zawsze rowno trzyma.

w zegarach ta anaogowa wskazowka przewaznie trzyma rowno 90, chociaz czasem zachwieje sie o doslownie grubosc bialej kreski, czyli 1mm raz w lewo, raz w prawo i wtedy wlasnie widze na klimatroniku 102(gdy wskazowka wychyli mi sie o milimetr w prawo od pionu).

powiedzcie panowie, mam sie czego bac? co robic?[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 23:21_________________________________________________tylko ze silnik taki ak w opisie aeb 1,8t , sorry, dopiero teraz zauwazylem ze to dzial diesla. nie mniej jednak sprawa aktualna

Opublikowano

U mnie na kanale 49 wacha się od 75 góra do 90 ale zazwyczaj trzyma tak 80 na trasie ana kanale 51 jak złapie 90 tak trzyma

wie ktoś może jak wymienić termostat w 2.5 ? chyba wydaje mi się że razem z paskiem rozrządu to się wymienia a tak chyba nie da rady ktoś może coś wie o tym niech da znać

:hi:

Na 99% termostat kaput :confused4: Wymiana z rozrządem :wink4:

Porównaj wskazania G2 i G62 za pomocą VAG'a

Opublikowano

wydaje mi się że razem z paskiem rozrządu to się wymienia a tak chyba nie da rady

:bicz: ja Ci dam chyba z paskiem... Jak już to się kompletny rozrząd zmienia, szanuj dwa i pól swe, zacna to motorownia.

Generalnie ciężko jest zmienić termostat nie zrzucając rozrządu, ale wykonalne, ktoś nawet tu na forum chyba gdzieś opisywał... Tak czy owak mordę auta musisz zdjąć, bo się inaczej nie dostaniesz. Mnie też to czeka, bo coś przestał mi trzymać temperaturę, a że czas rozrządu tuż tuż, zrobię wszystko za jednym zamachem.

Opublikowano

podepne sie pod temat, mi na 49 kanale temp waha sie pomiedzy 98, a 102.

na kanale 51 dochodzi do 90 i zawsze rowno trzyma.

w zegarach ta anaogowa wskazowka przewaznie trzyma rowno 90, chociaz czasem zachwieje sie o doslownie grubosc bialej kreski, czyli 1mm raz w lewo, raz w prawo i wtedy wlasnie widze na klimatroniku 102(gdy wskazowka wychyli mi sie o milimetr w prawo od pionu).

powiedzcie panowie, mam sie czego bac? co robic?[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 23:21_________________________________________________tylko ze silnik taki ak w opisie aeb 1,8t , sorry, dopiero teraz zauwazylem ze to dzial diesla. nie mniej jednak sprawa aktualna

Jak zauważyłeś kolego to dział dla :ON:

Tu masz wątek >>> http://www.a4-klub.pl/smf/all_a4_termostat_i_czujnik_cieczy_chlodzacej-t4535.0.html;;amp=;highlight,termostat+temperatura

Według mnie możliwe przyczyny to czujnik G2/G62 , termostat , wisko , pompa wody , zapowietrzony układ chłodzenia , instalacja LPG ( o ile jest ) - większość do bezproblemowego sprawdzenia :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...