Skocz do zawartości

Piotrek Ateny

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek Ateny

Osiągnięcia Piotrek Ateny

0

Reputacja

  1. mi się nie leje z pod pokrywy zaworów tylko dookoła dwóch wtrysków dosłownie poci nie że leje. tam są jakieś podkładki boje się do tego zabierać żebym gorzej nie zrobił dam do mechanika
  2. Siemanko mam ten sam problem z dwóch wtrysków mi się poci nie dużo jak myślałem że to z wężyków nadmiaru ale powymieniałem i jest to samo Co jakiś czas sobie czyszczę specjalnym płynem do silnika ale też pasowało by mi to zrobić
  3. Szkoda Autka ;(lepiej na bosaka
  4. Tak dzięki jak to sprawdzić czy jest dobre nie trzeba wymieniać tego od razu przy rozrządzie Normalnie jak jest zimny silnik to to przytrzymasz ale jak złapie temeraturę to nie da się przytrzymać czyż nie tak tylko tak to można sprawdzić
  5. Śiemanko ile ci wyszedł cały rozrząd z pompą termostatem wiskoze tak to się nazywa to przy wiatraku też trzeba wymienić
  6. Dzięki za podpowiedzi .Mam do was jedno pytanko ile wam pokazuje temperaturę na klimatroniku na kanale 49 bo mi 75 do 85 Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi
  7. Czy można wymienić termostat w 2.5 V6 TDI bez ściągania paska rozrządu czy to robi się przy wymianie pasków czy ktoś to wie jak można to zrobić i gdzie znajduje się termostat i jak go wyciągnąć
  8. Siemanko u mnie jest podobnie ale mam 2.5 po 15 kilometrach łapie swoją temperaturę sprawć ile pokazuje ci klimatronik na kanale 49 i 51 przy 1500 obrotów
  9. U mnie na kanale 49 wacha się od 75 góra do 90 ale zazwyczaj trzyma tak 80 na trasie ana kanale 51 jak złapie 90 tak trzyma wie ktoś może jak wymienić termostat w 2.5 ? chyba wydaje mi się że razem z paskiem rozrządu to się wymienia a tak chyba nie da rady ktoś może coś wie o tym niech da znać
  10. Ja teraz cały czas odciągam olej jeżdżę do Castrol poind i myślę że odciągają do zera
  11. Witam mam takie pytanie jaka powinna być temperatura oleju a jaka płynu chłodzącego ? Przy 2.5 są dwa wskaźniki od płynu i oleju. Na wskaźniku od oleju na ciepłym silniku pokazuje od 75 C do 85 C przy spokojnej jeździe a płyn jest na 90 C . Sprawdzałem na klima troniku temperaturę i myślę że mam odwrotnie niż przetłumaczono w opisie kodów i kod 49 myślę ze pokazuje mi temperaturę silnika anie jak w opisie kodów temperaturę płynu bo 51 mam na 90 C czyli płyn tak samo pokazują mi zegary co to może znaczyć czy ja się mylę czy ktoś się pomylił. Zauważyłem że na klima troniku szybciej rośnie temperatura niż na wskaźnikach ale gdy dochodzą do swoich wartości są równe.Mam jeszcze jedno pytanko po ilu kilometrach silnik powinien złapać swoją temperaturę dzięki z góry za odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...