Lukasz_N 10 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam Problem polega na tym ze jak auto postoi to jest ok ale jak sie stopniowo rozgrzewa w czasie jazdy to wspomaganie zaczyna pracowac takimi skokami tzn raz jest za chwile znika. Czasem zdarza sie ze w ogole zanika szczegolnie podczas manewrowania na parkingu. Plyn wymieniony na oryginal, uklad przeplukany, pompa nie halasuje, co moze byc przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiadz99 1 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 wspomaganie wraca jak chociaz nieznacznie podniesiesz obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Tak chociaz nie jest tak jak powinno byc na 100 % to znaczy chodzi ale tez z lekkim oporem ale juz da sie krecic jedna reka i jakos normalnie manewrowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel112 0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Kolego najprawdopodobniej masz uszkodzona cala przekładnie kierownicza.Mialem to samo.Koszt przekładni używanej 500zl Pamiętaj jak będziesz szukał przekładni to bierz to ZF.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Co do pompy wspomagania to zaczela wczesniej troche glosniej chodzic. Wiec przeplukalem uklad, wymienilem plyn i po tym zabiegu sa wlasnie takie objawy jak pisalem wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel112 0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 tak pompę wymieniłeś i teraz przekładnia wysiadła. Musisz teraz wymienić szybko przekładnie bo siądzie Ci pompa tak jak mi i bede podwójne koszty.Sprawdź czy na końcówkach kierowniczych nie masz popękanych tych gum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Pompy nie wymienialem tylko plyn nowy. Gumy sa ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 trochę to dziwne że po wymianie płynu tak padło ,może zadam głupie pytanie nie oblałeś płynem czasem paska ? wtedy może się ślizgać, czy sprawidziłeś teraz poziom płynu? a gdyby potrzebna regeneracja przekładni polecam : http://www.regeneracjaczesci.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Pasek nie byl oblany plynem no i poziom jest ok bez zadnej piany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArthurA4 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Skoro mówisz że pompa chodzi normalnie nie hałasuje płyn nowy tzn że tak jak mówi Ariel prawdopodobnie wina w maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się