Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne objawy MOCY


neku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóż jak wiemy zimą nie jeździmy powyżej 2tys obr. a więc tak przed zimą było wszystko ok a teraz gdy przyszła odwilż to postanowiłem trochę przegonić niunie i 1, 2 but 3 i..... 3tys obrotów ciągnie ładnie 3,1 łapie muła i ciągnę dalej i nagle ok 3,5 tys obr odzyskuje moc i ciągnie dalej. Pomyślałem że zamulił się od wolnej jazdy i zrobiłem parę razy buta czyli na 3 do 4 tys obrotów i trochę się poprawiło więc teraz idzie tak ciągnie do 3,2 tys obrotów później do 3,6 tys obr przerwa i później dalej idzie więc pytanie CZY DALEJ GO BUTOWAĆ I PRZEJDZIE MU CZY CO RADZICIE? może jakiś wężyk poszedł czy coś dodam że nie mam dostępu żeby zrobić logi, i miałem czyszczoną turbine rok temu i wymieniłem teraz filtr paliwa i powietrza PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włóż rękę z boku turbiny i spróbuj palcem od dołu poruszać sztangą. Możliwe że przez zimową jazdę kierownice się trochę zasyfiły. Sztanga powinna chodzić płynnie bez przycinania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo przez tą wolną jazdę ale przegoniłem go i przeszło a i nie mam katalizatora bo wydłubałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na dwójce do 4 tyś i trójka to samo bo tak przy 3.5 zamulał na chwilkę możesz jak nie przechodzi rozruszać sztangę ręcznie i wtedy ogień no niestety to jest to że wolniej teraz się śmiga po prostu jak jedziesz gdzieś a masz w miare nawet mokry odcinek rogi to śmiało go przegoń najlepiej było by wypaś na autostradę i przycisnąć 160-180 odcinek drogi i pewnie by pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuje jeszcze pare razy go pociągnąć tak do 4tys[br]Dopisany: 24 Grudzień 2010, 14:02_________________________________________________No dzisiaj chyba z 5 razy go ciągłem do 4 tys i nie pomaga nic to ruszałem sztangą turbiny i niby zakres jest ok ale teraz nieraz łapie muła od 3,1 tys do 3,4 albo od 2,9 do 3,2 nie wiem co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe informacje byłem u mechanika żeby ma kompem sprawdził i wyszły 2 błędy

CZUJNIK CIŚNIENIA W KOLEKTORZE SSĄCYM - ZWARCIE Z PLUSEM

A DRUGI IMMO DOTYCZYŁ

rozkręciliśmy komputer i w przewodzie podciśnienia który idzie do kompa była substancja podobna do oleju przedmuchał to i stwirdził że turbina się kończy pomału i trzeba dać do regener?acji bo podaje olej. PYTANIE DO WAS CO MYŚLICIE? dodam że ciągnełem go pare razy i nic nie pomogło na muła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej by było zrobić logi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej w przewodzie podcisnienia jest zjawiskiem normalnym !! Tak samo w przewodach dolotowych!! Jak slysze "mechanikow" co turbiny chca na tej podstawie rwac to mi sie wlos jezy :shocked:

Radze sie mechanika spytac czy system odpowietrzania silnika z odma w puszczona przed turbine nie bedzie dawac takiego efektu :naughty: ciekawe co na to powie....

Trzeba zrobic logi...moze geometria (ten blad o tym swiadczy)...moze przeplywka (jak zbije doladowanie to przeplywomierz ucina za mocno)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdz kogoś na spotach gdzieś w twoim rejonie niech ci zrobi logi nawet za 50 zł wrzucisz na forum i będzie wiadomo o co chodzi sztanga turbiny musi być w pełnym zakresie rozruszana inaczej lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczne objawy...NIGDY! nie ciagnalem go powyzej4tys bo nie bylo sensu ani potrzeby, az wczoraj mnie pokusilo i co?na 2jce idzie do 4,2 i stoi w miejscu, 3 but i 3,2 przerwa do 3,6 i dalej idzie po czym oczywiscie lapie notlaufta...Logi na szybko zrobilem bo slisko i nawet nie ma jak na 3jce zlogowac fury porzadnie i turbina przeladowuje(byla czyszczona 8miesiecy temu, nie miala zadnych luzow!nie mozliwe ze sie zapiekly kierowniczki bo dostowala czasem po du..), sztanga chodzi ok, przeplywke wymienilem na druga zeby sprawdzic czy moze nie to, bo tez troszke za wysokie wartosci podawala i druga tez podaje za wysokie... Czy przeladowanie moze byc spowodowane n75? Myslalem ze po ostatnich przejsciach juz nic mnie nie zaskoczy(wymienilem wezyki, wyczyscilem turbawke, wyje...lem kata, kupilem 2ga przeplywke)a jednak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo, a turbo czyściłem 1 tys km temu. Te sam ebłedy, logi pokazały ze przeładowanie turbo, dzisiaj poruszam sztanga zobacze czy to coś da, na czasie tez wywale kata. Kierowniczki chodziły idealnie, auto ma dobrego kopa , a muli je po 3,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś podobne objawy, ale przy 1800 - 2600 po programie wszystko wróciło do normy:

a6wykresmocy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi kiedyś łapał notlaufy ale miałem wężyk pęknięty! a teraz nie łapie dlatego wężyków nie podejrzewam i mechanior pow że nie powinno być grama oleju w tym kompie sztangą poruszałem i jest niby ok chodzi ładnie bez przycinki teraz ciężko fure zalogować poczekam aż się ociepli i jej wygarne porządnie bo co zrobić dodam ze po wykasowaniu błędy nie pojawiły sie znowu tj po ponownym odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi kiedyś łapał notlaufy ale miałem wężyk pęknięty! a teraz nie łapie dlatego wężyków nie podejrzewam i mechanior pow że nie powinno być grama oleju w tym kompie sztangą poruszałem i jest niby ok chodzi ładnie bez przycinki teraz ciężko fure zalogować poczekam aż się ociepli i jej wygarne porządnie bo co zrobić dodam ze po wykasowaniu błędy nie pojawiły sie znowu tj po ponownym odpaleniu

no własnie u mnie też błędy po odpaleniu sie ni epokazuję, dopiero jak ją zamuli na obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...