adiA4 Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam szanownych Klubowiczy , Jako nowy na tym forum chcę zapytać co może być przyczyną dzinwgo dźwięku przy 1500Rpm . Dzwięk występuje na każdym biegu i nie zalezy od obiążenia silnika. Czytałem, że to może być coś z katalizatorem lub też rezonansem w układzie wydechowym-na co bardziej mi wygląda. Jeżeli ktoś miał podobny problem to niech napisze co było jego przyczyna i jak to usunął. Z góry dzięki. Pozdr adi
KrzyHo Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 A możesz coś więcej o tym dźwięku?? Albo jakieś nagranie. Mogą być różne przyczyny. Nikt z nas nie jest jasnowidzem żeby powiedzieć co jest nie tak.
adiA4 Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Opublikowano 4 Listopada 2007 Postaram się umiescic na stronce dziwek to posluchacie. Dziwek jest bardziej basowy, jednak slowami nie da sie tego wytlumaczyc [br]Dopisany: 03 Listopad 2007, 11:43 _________________________________________________Jak obiecalem nagaralem dziwek jednak nieslychac tego buczenia na filmie. Dzwiek to buczenie zaczyna sie dokladnie okolo 1500rpm a konczy 1600rpm. Bylem u znajomego mechanika i on tez nie ma pojecia co to jest. Pomozcie prosze
cayenne Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 Przede wszystkim wjedź na kanał i oglądnij układ wydechowy. Wymieniałeś plecionkę?Od kiedy tak Ci się dzieje? Ten odgłos jest podobny do tego jakby przez chwilę podczas wkręcania obrotów drżała jakaś blaszka?
adiA4 Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Opublikowano 4 Listopada 2007 Bylem na kanale wszystko dokladnie sprawdzilem. Byly luzy na ochronie tlumika (ta blacha ochraniajaca). Jednak to nie to. Dzwiek jest buczacy nie jak by cos stukalo. Od kiedy go kupilem tak bylo. Poniewaz jest to w bardzo waskim zakresie obrotow to nie zwaracalem wielkiej uwagi. Jednak dokladnie ta predkosc obrotwa odpowiada 60 na 4 biegu , wiec jest to denerwujace. Jezeli chodzi o plecionke to jej nie wymienialem a, ale mechanik mowil , ze jest ok.
cayenne Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 Skoro mechanik zaglądał pod spód i auto było na podnośniku to powinieneś utrzymywać prędkość obrotową,przy której Ci buczy,a mechanik nasłuchiwać,tak byłoby najprościej dojść,w którym to miejscu.
gadi Opublikowano 5 Listopada 2007 Opublikowano 5 Listopada 2007 U mnie coś chrobitało, obcierało i piszczało, ale tylko podczas jazdy. Okazało się że jest to ocierająca się osłona aluminiowa przegubu wewnętrznego, osłaniająca go przed ciepłem z katalizatora.
adiA4 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Wrocilem dzisiaj z kanalu poraz drugi i niestety znowu nic . Byc moze "ten typ tak ma". Przychodzi mi na mysle , iz moze tlumik juz nie pierwszej nowosci...
Robozz Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam mam podobny problem. Wydaje mi się że to wina katalizatora, że to on wydaje ten dziwny metaliczny dzwięk przy okreslonych obrotach, ale nie przekonam się puki go nie wymienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się