markus85 1 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam, mam pytanie chcę wymienić przegób wewnętrzny półosi, jak się do tego zabrać aby zbić z jednej półosi i nie uszkodzić aby móc go włożyć na drugą. Przy zewnętrznym wkręcamy śrubę piasty, a jak to wygląda przy wewnętrznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Seger od wewnatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus85 1 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czyli ściągam tą blachę od wewnątrz i tam jest dostęp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 hey.Tak dokładnie.O tyłu masz tak bleche pokrywke i ja musisz zbic i jak ja zbijesz to na koncu połosi bedziesz widział zabezpieczenia.Szczypcami sciagasz i przegub powinien lekko sie wysunac.Przy montarzu drugiego nie zapomnij załozyc zabezpieczenia w komplecie powinno byc nowe.Ile dałes za przegub? nowy czy uzywka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus85 1 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Dzięki bardzo. Mam przegub z drugiej półosi. Jak coś mogę mieć na sprzedać jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 hey.Tak dokładnie.O tyłu masz tak bleche pokrywke i ja musisz zbic i jak ja zbijesz to na koncu połosi bedziesz widział zabezpieczenia.Szczypcami sciagasz i przegub powinien lekko sie wysunac.Przy montarzu drugiego nie zapomnij załozyc zabezpieczenia w komplecie powinno byc nowe.Ile dałes za przegub? nowy czy uzywka? Dopiero co wymienialem przegub wewnetrzny a drugi bede robil na dniach.Niestety przegub nie wysuwa sie lekko z polosi i trzeba te polos wybic.Oczywiscie najpierw zdjac pierscien Segera,wybic poloske,nabic nowy przegub.Naleze zwrocic uwage bo na przegubie z jednej strony jest lekki frez od wewnatrz i tym frezem wchodzi na polos.W innym wypadku gdy nabije sie odwrotnie nie zalozymy pierscienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Moze był zapieczony bo moze guma była peknieta albo juz wik zrobił swoje:) .W kilku autach zmieniałem juz i schodziły rożnie ale najczesciej bez problemu:)Rożne atrakcje sie trafiaja przy takich naprawach.Ja w moim tez mam wewnetrzyny przy lewej do wymiany ale juz mnie sie tak nie chce.Kolego Knipex a ile dałes za swoj przegub i jakiej firmy bo jak sie juz zmotywuje to bede musiał sie wziąc za to eh:)pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Lobro.Uzywki kupilem.Nie sa nowe ale na allegro widzialem nowe. http://motoallegro.pl/przegub-wewnetrzny-passat-b5-b6-audi-a4-nowy-i1359531575.html http://motoallegro.pl/przegub-wewnetrzny-vw-passat-golf-audi-80-a4-nowy-i1350435647.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jak sprawdzic w jakim stanie jest przegub wewnetrzny ma jakes luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knipex 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jezeli zlapiesz za poloske przy przegubie wewnetrznym to nie powinien miec luzu góra-dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 przeczytalem watek i sam juz niewiem . Zrobilem jak kolega wyzej napisal zlapalem za poloske jak auto stalo na kolach,najblizej wew.przegubu i gora dol i jest wyczowalny na oby dwoch oskach lekutki luz??!! Problem jest tego typu iz na skreconych kolach nic nie strzela itd. ale jak juz przejade przez tory lub wbije 3 bieg i dodam fest gazu to slychac tyrkotanie od strony kierowcy,wiec chcialbym sie zabrac za wymaine przegubow. Tylko jak tu czytam to juz we łbie sie kreci i niewiem co robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się