Charakterek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Kolega kupił B6 kombi 2004 rok po przekładce. Stało sie i się nie odstanie. Wczoraj mu przeleciałem vagiem autko i wyskoczyło kilka problemów. Oto najważniejsze: - czujniki wybiciowe szyb z prawej strony nie działają - gdzie to jest jak to podpiąć by działały - vag nie widzi sterownika skrzyni. A ponieważ to automat, to lepiej by było, jakby go zobaczył. Co podejrzewacie - gdzie patrzeć? Skrzynia wyświetla komunikaty na desce, na kontakt z silnikiem. Tylko nie widzi jej diagnostyka. - gdzie są czujniki dozoru wnętrza w tym aucie? Też jest jeden ubity bądź niepodłączony - trzeba go włączyć - licznik - wskazuje w kilometrach przebieg dzienny i całkowity, spalanie. Natomiast prędkość totalnie dziwnie, bo w milach. Jak jedzie i na liczniku ma 30, to jedzie dokładnie 50 km/h. Przy 60 ma 100 km/h. Da się to jakoś odkręcić vagiem? Żeby wskazywał jak się należy? - Nie zamyka z pilota. Tu jest duży podstawowy problem, bo lewy zamek ma ubity, może otwierać tylko z prawego i posiada tylko jeden kluczyk. Da się przyuczyć kluczyk, by działał pilot?
antonio Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 na początek powiem tyle: tanio kupujesz to drogo kupujesz szczęście, że to nie Twoje auto włóż kluczyk do stacyjki, przekręć i przytrzymaj jeden z przycisków na kluczyku około 5 sekund
Charakterek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 na początek powiem tyle: tanio kupujesz to drogo kupujesz Dokładnie - kupiłem drożej swoje auto i 5 lat bezawaryjnej eksploatacji już za mną...
wrclaguna Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 modul komfortu musisz prawidlowo zakodowac poszukaj na forum
Charakterek Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 modul komfortu musisz prawidlowo zakodowac Pomóżcie jak - z Audi jestem totalnie lewy... Najbardziej to zależy na tym, by prędkościomierz działał normalnie.
antonio Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 prędkościomierz to zapewne kalkomania trzeba wymienić tarczę na oryginalną albo licznik
wrclaguna Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Na temat Modulu Komfortu masz wszystko pieknie napisane tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129290.0 jaki komfort ,co obsluguje ,kodowanie itd. A jezeli chodzi zegary to tez musisz wymienic tarcze i przekodowac z mili na km/h Takze VAG i do dziela
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się