Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Uciekający płyn do spryskiwaczy


lukas309

Rekomendowane odpowiedzi

drodzy klubowicze borykam się z tym już od połowy roku, mianowicie czy zdarzył się komuś taki przypadek z płynem do spryskiwaczy, chodzi o to że jak wypełnie płynem górny zbiorniczek na maxa i jak rusze autem i przejade kawałek ucieka mi płyn do momentu aż zejdzie w górnym zbiorniczku do połowy i potem przestaje ,autem jak się zatrzymam to cieknie po lewym nadkolu ,wjeżdzałem na kanał nalałem do pełna i cisza :wallbash: jak tylko nim zjechałem z kanału to zaczoł uciekać znowu co jest grane :mysli: :mysli:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbiorniczek górny miałem w rekach i sprawdzałem jego szczelność i wszystko było ok jedynie opcja z nadkolem zostaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może złączka która jest między zderzakiem a błotnikiem :mysli:

jak sprawdzałeś to ściągałeś dolną osłonę silnika :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlączam sie pod temat

w moim wozie cieknie jednakze od spyrskiwacza prawego ksenona jak byl mroz widac bylo zamarzniete niebieski plyn i po uzyciu pare razy sryskiwacza na fisie wyskakuje komunikat o koncowce plynu, prosze o pomoc ktos kto mial taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjmij zbiorniczki i obejrzyj dokładnie,pewnie cieknie cały czas tylko o tym nie wiesz.nadkole i osłony robią swoje i zanim coś sie pojawi na ziemi to już sporo musiało wypłynąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlączam sie pod temat

w moim wozie cieknie jednakze od spyrskiwacza prawego ksenona jak byl mroz widac bylo zamarzniete niebieski plyn i po uzyciu pare razy sryskiwacza na fisie wyskakuje komunikat o koncowce plynu, prosze o pomoc ktos kto mial taki problem

bez ściągnięcia zderzaka się nie obędzie, a wtedy to już musisz sam stwierdzić czy jesteś w stanie to naprawić czy sprysk do wymiany (u mnie dało radę uszcelnić) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mówisz że bez ściągnięcia zderzaka się nie obędzie, bawiłeś się może już w takie coś ? masz jakąś recepte jak to zrobić czy dużo czasu to zajmuje i wogóle przeprowadze taką operację sam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ściągniesz spryskiwacza to się nie dowiesz (u mnie akurat miał delikatne pęknięcia między spryskiem a wężem, pokombinowałem z dodatkowym uszczelnieniem i opaskami zaciskowymi i tyle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem taki sam problem i przyczyna okazała sie w uszczelce była wyrobiona tzn jak zdejmiesz górny zbiorniczek to jest pod spodem taka uszczelka w którą wchodzi ta rurka z dolnego zbiorniczka,musisz to sobie ładnie taśmą silikonową owinąć i silikonem zalać.U mnie pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki :wink4: tylko zastanawia mnie jeden fakt dlaczego tylko do pewnego momentu ucieka a potem poziom w górnym zbiorniczku non stop ten sam, a jak zacznie już uciekać to leje się po nadkolu jak bym był po :drunk: i zechciał uzupełnić sobie płyn w zbiorniczku :wallbash: :wallbash: ARKAS6 zgadza sie jest taka gumowa uszczelka zrobie jak mowisz a efekt zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mam od paru lat, nie wiem czy nawet nie od samego początku jak kupiłem auto tylko po czasie zanotowałem to zjawisko. Nie musi zejść do połowy górnego zbiornika, wystarczy, że trochę się obniży z maksymalnego poziomu i już nie leci po nadkolu. To wycieka podczas jazdy, w trakcie postoju nigdy czyli albo połączenie zbiorniczków pracuje i uczelka popuszcza (mniej prawdopodobne bo powinno wywalać aż do opróżnienia górnego zbiornika) albo druga teoria - przynajmniej niektóre zbiorniki dolne mają wypuszczony w górę coś a'la odpowietrznik. Jest to kawałek zwykłej rurki otwartej na końcu pozwalającej odpowietrzyć dolny zbiornik. Wydaje mi się, że problem pojawia się kiedy poziom wypełnienia górnego zbiornika jest bliski wysokości na jakiej jest ten odpowietrznik. Po prostu płyn wylewa się poprzez odpowietrzenie. Wariantów tych zbiorników było kilka, niektóre miały połączone odpowietrzenie przewpdem do gónego zbiornika, a te starsze pewnie miały puszczone w górę i otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...