martini_dy Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Tak sobie teraz pomyślałem ze przy mojej modyfikacji na dwie końcówki może by pozbyć się ostatniego tłumika w moim avancie B7 2.0 tdi i wspawać prostą przelotówe, z łądnymi końcówkami. Tylko jaki bedzie tego efekt, czy nie bedzie auto głośne jak rakieta mi na tym nie zależy wcale, a wręcz chciałbym zeby było ciche ! czekam na wasze opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zaloz sobie wydech z BRD. Ma tylko DPF i 2 koncowe tlumniki. Ty masz DPF czy zwykly katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 zyklak bez DPF - tylko tłumiki strasznie drogie powariowali z cenami od 500 pln w góre a ja kby go tak wyciac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Co wyciac? Tlumniki tylnie? To bedziesz mial huk niesamowity. Moze w miescie bedzie fajnie, dla niektorych, ale na dluzsza trase glowa ci peknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 myślałem zeby wywalić ostatni tłumik i zrobić tylko takie proste rury o tej samej srednicy co tlumik + zakonczone koncówką - ale właśnie chodzi o to ze dużo jeżdze po autostradach i ... chce miec ciche auto [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 23:24_________________________________________________moze taki kupić ? http://motoallegro.pl/wydech-tlumik-koncowy-audi-a4-8e0-b7-3-0-tdi-i1399839281.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Ten z tej aukcji jest taki sam jak ja mam. Całkiem kulturalnie chodzi. Jak nie masz DPF to masz kat - a. U mnie nie był głośny nawet jak miałem DPF wywalony. Tylko jak miał regenerację to był głośny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Robia takie spawy ludziska tyle, ze jest bardzoooo glosno fajnie chodzi ale codziennie - wyprzedzanie / trasa / miasto to za glosno jak dla mnie tutaj masz taki setup przy 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 wycinając tylko końcowy głośność się praktycznie nie zmieni - zapytaj Magika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 wycinając tylko końcowy głośność się praktycznie nie zmieni - zapytaj Magika totalna bzdura :gwizdanie: tylko sposluchaj :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Może pomyślisz nad czymś takim http://mgmotorsport.pl/galeria/audi-a4-3-0tdi-4x4/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 własnie mi zależy zeby nie było za głośno, może kiedys w wieku 20 lat bym chciał tak buczeć ale teraz starość , te foteczki sa całkiem niezłe, musze podjechać do ziomków na warsztat i coś pokminić - dokładkę już mam na dwa wydechy trzeba zrobić krok dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 To że tłumik jest przelotowy nie zawsze znaczy, że będzie dużo głośniejszy. Jak masz możliwość to warto przejechać się taką a4 w której jest taki tłumik i będziesz mógł ocenić na własne uszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Powiem tak malo kto rzeźbi takie coś, ale może pokusze się o zbudowanie takiego tłumika i w razie wu go zdejme jak bedzie ... pierdziawa chciałbym lekki pomruk miec ale lekki nie ze pół dzielnicy pobudze rano, gdybym dysponował ferrarii to co innego nie spali by nigdy , mam dwa rozwiazania : rzezba w tłumiku standard na 2 koncówki bądz jak już wspomniałem próba budowy nowego przelotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Przy przelocie dodatkowo możesz zyskać parę KM Nieco głośniejszy jest powyżej 3000 tyś. W każdym razie owocnego modzenia życzę i czekam na efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 wycinając tylko końcowy głośność się praktycznie nie zmieni - zapytaj Magika totalna bzdura :gwizdanie: tylko sposluchaj :polew: Kolego to jest benzin chłopaki o dieslach piszą i pytają. BTW koledze ostatnio w starej golfinie 1Z urwał się wieszak i zgubił końcowy i nie było zbytniej różnicy tak do 3tyś obrotów powyżej faktycznie głośniej się robiło ale tragedii nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 wycinając tylko końcowy głośność się praktycznie nie zmieni - zapytaj Magika totalna bzdura :gwizdanie: tylko sposluchaj :polew: Kolego to jest benzin chłopaki o dieslach piszą i pytają. BTW koledze ostatnio w starej golfinie 1Z urwał się wieszak i zgubił końcowy i nie było zbytniej różnicy tak do 3tyś obrotów powyżej faktycznie głośniej się robiło ale tragedii nie było. aaa no to masz TDi szkoda, ze gosc nie chce przygazowac 4000-6000rpm Najlepiej jak kolega sie sam przekona i zamontuje... tym bardziej, ze to kosztuje grosze w porownaniu do dobrego firmowego ukladu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Panowie dzieki za porady i wogole wszystko, po spotkaniu z człowiekiem który projektuje wydech doszedłem do wniosku nie bede rzeźbił w swoim audi na siłe tłumika na dwa kominy jak inni w golfach, zostaje seria ... przykro mi przekonali mnie iż nie ma to sensu ... pozdro mam na zbyciu dyfuzor na dwa kominy do B7 sedana i avanta pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hustla Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tzn. co takiego powiedzieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini_dy Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 ze szkoda rzeźby w takim aucie, albo lepiej zainwestować w jakis dobry tłumik, bo przerabianie nie ma sensu, spawac omijac, całe podwosie jest zamkniete owiewkami, jak to zdejme bedzie zawalone błotem, sztukowanie jest bez sensu bo ... to nic nie da - mozna kombonowac z tłumikami od 3,0 tdi ale ... gra nie warta świeczki przynajmniej dla mnie, zainwestuję w zawias i może jakieś ksenie albo ... sma nie wiem co zrobic ciekaweog ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 wycinając tylko końcowy głośność się praktycznie nie zmieni - zapytaj Magika totalna bzdura :gwizdanie: tylko sposluchaj :polew: totalna bzdura..no cóż...a propos podoba ci się takie pierdzenie ?? nie poddawaj się - 2 rurki naprawdę da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się