Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pomysł na Gwint


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

witam

nabrałem apetytu na zawieszenie gwintowane (przód i tył)

pacjent to moja padaczka, zawias 1BV, Quattro, koła 225/45-17"

co proponujecie Koledzy, czekam na info

pozdrawiam

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie nie rozmawiamy o kasie

schodzi to na dalszy plan ale nie mamzamiaru sie wygłupiac

interesuja mnie mozliwosci i warianty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwosci,masz wiele tak samo producentow itd....do Q gwint napewno bedzie w cenie i ciezszy do zdobycia...czego oczekujesz..mega gleby,betonu czegos innego......gwint jak gwint kup jakis markowy poloz auto na -50/-60 na kole 17" bedzie to wygladalo dosc dobrze i powinienes byc zadowolony

u mnie w podpisie na obu autach jest gwint na osce te szare auto jest AP posadzony na cos okolo -70mm,na tej czarnej Q jest KW INOX pewnie jakies -40/-50 nie wiem ile koles posadzil to auto...narazie nie obnizalem dalej.... na obu gwintach jezdzi sie dobrz choc wydaje mi sie ze KW jest troche twardszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w którymś z tematów pisałem na temat gwintu do b5

Dobrym wyborem w stosunku cena/jakoś są gwinty FK

Sam gwint jest w miarę komfortowy, teraz zależy czy chcesz mieć regulacje twardości czy nie ?

KW to trochę wyższa półka cenowa, ale KW w porównaniu do Teina nie jest twarde. Ogólnie jeden z bardziej komfortowych gwintów :wink4:

Napisz jakie masz wymagania a coś się doradzi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżenie max -50mm, wiecej mi nie potrzeba

chodzi mi o to aby na zime go podniesc, na lato obnizyc

jest taka mozliwosc ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy

no ale tak montować, demontować bezsensu :gwizdanie:

dopne sie troche do tematu bo tez chce wsadzic gwint ale nie bede go wyjmował na zime. a nierdzewka pewnie jest duzo groższa co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze jest ,dlatego tj.gwint...... regulacja wysokosci zawsze jest twardosci nie zawsze,najlepiej wybrac nierdzewke,bo zwyklasa po zimie mozesz juz nie skrecic do dolu,ogolnie zima zabija gwint dlatego ja na zime przesiadam sie na 1BE spowrotem,na lato kwiecein montuje okolice pazdziernika demontuje i gwint po porze letniej wyglada jak nowy

no ale tak montować, demontować bezsensu :gwizdanie:

dopne sie troche do tematu bo tez chce wsadzic gwint ale nie bede go wyjmował na zime. a nierdzewka pewnie jest duzo groższa co ?

zalezy wiem ze napewno moj AP jest z nierdzewki KW sa nierdzewki niektore H&R tez sa nierdzewne (te z przystepnych cen)warto zainwestowac troche wiecej jak co....ogolnie w uzywce niebedzie roznicy wielkiej w cenie bo wiekszosc nawet nie wie czy to nierdzewka czy nie,najwieksza roznica jest oska-q......no ja mam 2 komplety wachaczy,mocowan itp.i tylko przekladam calym kompletem....2h zabawy i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez polecam wymianę gwintu na zimę, mi tam akurat szkoda wydanych pieniędzy na tak piękną zawiechę, a to tylko szybki demontaż, ustawienie zbieżności i wszystko lata..

Ale jeżeli kupisz dobry markowy gwint to nic się z nim nie stanie, oczywiście trochę trzeba uważać aby nie zasyfić wszystkiego ale temat do ogarnięcia.

Teraz wiesz zależy o jakie koszta Ci się rozchodzi, KW czy Tein to wydatek gdzieś 5tys. Dobre FK jakiś 3tys. Można znaleźć coś taniej, ale raczej poniżej poziomu FK bym nie schodził :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem już klikać kup teraz ale się powstrzymałem, od dłuższego czasu szukam w PL gwintu do Quattro i co? i NIE MA

tylko i wyłącznie nowe, Ta Technix - średnio twardy, ale 60% ludzi go chwali a reszta twierdzi że po roku i roku z hakiem padają amory, więc już zgłupiałem i nie wiem co robić

patrzyłem po AP, pewnie to też chinol, wygląda solidniej, jedyny minus, nie ma na rynku używanych, nowy to koszt +/- 2400 zł

Krzysiek, może Ty za granicą masz dojście do jakiegoś używanego gwintu? :mysli:

aktualnie jeżdżę na sprężynach H&R -40 i Bilstein B8, nie zmieniał bym, ale niestety chcę niżej :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev trzeba było powiedzieć że w takich cenach czegoś szukasz..

Jeżeli z tego co podałeś to MTS

Ale jeżeli trochę dołożysz to w Weju można zamówić FK model podstawowy za 2700 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jozek ten KW jest z nierdzewki :good: :good: PUCEK dojsc nie mam ogolnie duzo tego sprzedaje tutaj kupujac na allegro,ale tak jak mowisz do Q trafilem gwint tylko raz i to do a6/passat jak sa to tylko oski...takze z tym ciezki temat....u siebie w Q juz mialem z autem jak je kupilem......MTS-TA-TECHNIC maja rozne opinie,ostatnio koles do mnie przyjechal i wzial KW bo TA TECH.strasznie mu skrzypil z tylu zima wiec go wywalil...ale jest duzo pozytywnych opini takze za ta kase....ja jakbym mial brac MTS-A za 1800zl dolozyl bym do AP,gwinty robia wedlug mnie bardzo dobre i dosc znana firma w niemcowni(stal nierdzewna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie Krzysiek, czytałem że lubi trzeszczeć coś z tyłu, obstawiam że to wina sprężyn, nawet gdzieś czytałem że na sprężynach powinna być naciągnięta gumowa osłonka, wtedy nic nie piszczy :rolleyes:

myślałem żeby kupić gwint Ta Technix i włożyć do niego moje sprężyny, te H&R, mają na zwojach właśnie tą gumę, więc problem nie powinien występować, tylko jak się mają sprężyny -40 do takich z gwintu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge wydac i 3000 zł, nie ma problemu

chodzi mi żebym mógł na tym spokojnie i bezawaryjnie pojezdzic

macie jakies ciekawe namiary ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie Krzysiek, czytałem że lubi trzeszczeć coś z tyłu, obstawiam że to wina sprężyn, nawet gdzieś czytałem że na sprężynach powinna być naciągnięta gumowa osłonka, wtedy nic nie piszczy :rolleyes:

myślałem żeby kupić gwint Ta Technix i włożyć do niego moje sprężyny, te H&R, mają na zwojach właśnie tą gumę, więc problem nie powinien występować, tylko jak się mają sprężyny -40 do takich z gwintu :mysli:

niewiem jak ze sprezynami jesli sa takie same(tzn.zwoje dlugosc itd to mozna sprobowac choc nie wiem czy to zda egzamin)ogolnie ja wszelkie gumy ze sprezym sciagam bo tam tylko woda sie zbiera i sprezyna szybko zdzewieje....co do TA niemoge nic powiedziec bo nigdy go niemialem,koles mowil ze mu strasznie trzeszczy ale sam nie wie czy sprezyny czy cos innego,ogolnie twierdzil ze tyl auta sie dziwnie na nim zachowuje(gwint mial nowy ok.3tyg.)byla to A6 2.4 oska

DEV. jakbym mial 3k. to szukalbym AP-FK-WAITEC nowe, uzywki jakiegos H&R-KW-BILSTEN-KONI na ebauy.de...ogolnie kazdy markowy powinien spelnic twoje oczekiwanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...