Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG-COM - mozliwosci oprogramowania


ciku

Rekomendowane odpowiedzi

zdeniu, dasz na forum i zawsze ktos cos napisze, nawet bedziesz sobie mogl z moimi porownac co i jak. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... moze ciku, Tobie cos pomoga te z 1,8T to Ci przesle, a Tobie zdeniu, te z diesli chociaz to juz napisalem, ktore bloki trza robic.

Bede bardzo wdzieczny... no i dziekuje za linka... dalej bede szperal po I-necie i szukal... moza akurat mi sie uda cos znalezc to podrzuce na forum :mrgreen:

Jesli ktos jednak znjdzie przede mna to temat jest caly czas otwarty i BARDZO PROSZE o informacje na w/w temat.

Dziekuje wszystkim ktorzy przyczynia sie do pomocy w diagnozowaniu tego silniczka. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piurko2, jak juz robisz bloki to na dole z prawej strony masz napis LOG, klikasz na to wybierasz sciezke zapisu i gotowe. Zapisue w postaci TXT i Exelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Te linki które wkleiłeś, jak skopiować na cd, bo mi nie idzie ... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Te linki które wkleiłeś, jak skopiować na cd, bo mi nie idzie ... :roll:

Hmm... jesli chcesz skopiowac LINKI to proponuje zrobic to najprostszym ze znanuch sposobow - klikasz prawym przyciskiem myszki na linku i pojawi sie menu. W zaleznosci od przegladarki wybierasz kopiuj, kopiuj skrot, kopiuj adres odnosnika - ktoras z tych opcji napewno bedzie.

Teraz tworzysz sobie w jakims miejscu na dysku (katalogu, pulpicie) plik tekstowy - metod na utworzenie tego pliku sa dziesiatki ... np. na pulpicie kliknij prawym przyciskiem myszki i wybierz z menu opcjie NOWY --> DOKUMENT TEKSTOWY. Nadajesz mu nazwe i klikasz na niego 2 razy lewym przyciskiem myszki... jak sie otworzy to znow prawy przycisk myszki i dajesz WKLEJ. Powinien do tego pliku wkleic sie wlasnie skopiowany uprzednio link. Tak samo postepujesz z kazdym innym linkiem. Jak skonczysz dajesz ZAPISZ i zamykasz plik. Teraz odpalasz np NERO (czy tez cos innego do wypalania CD/DVD) i jak wypalales juz jakies plytaki (a mysle ze tak) to po prostu wskazujesz ten plik jako plik do wypalenia na CD/DVD i juz.... po bolu :wink:

Mozesz rowniez wejsc na forum do ktorego odnosi link i wtedy klikajac lewym przyciskiem myszki na obrazkach one otworza sie w nowym oknie w oryginalnych rozmiarach (duze). Wtedy klikasz prawym przyciskiem myszki na obrazku i wybierasz opcje ZAPISZ OBRAEK JAKO ... wskazujesz do jakiego katalogu ma go wrzucic ewentualnie zmieniasz mu nazwe i zapisujesz na dysku.

Tak sciagniete obrazki wypalasz na CD/DVD - to jest o wiele lepszy pomysl niz kopiowanie linkow ...bo co zrobisz jak nie bedzie z jakis przyczyn I-netu :neutral:

Pozdrawiam ...jakbys mial problemy to pisz na PW to Ci pomoge.

Pikuś[/b]"]Dla 1,8/1,8T:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104

DZIEKUJE...lecz juz wczesniej widzialem tego posta na tdi-tuning.pl ... ale raczej do 1.6 to nie podejdzie :sad:

Musze szukac dalej :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się podłączyl i zapytam czy kotś ma jakieś informacje o silniku AJM (PD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adadur, ale ja podalem w linki ze strony Masters'a, ze podstawowe bloki sa takie same prawie dla wszystkich diesli, wiec co by Cie jeszcze interesowalo :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz rowniez wejsc na forum do ktorego odnosi link i wtedy klikajac lewym przyciskiem myszki na obrazkach one otworza sie w nowym oknie w oryginalnych rozmiarach (duze). Wtedy klikasz prawym przyciskiem myszki na obrazku i wybierasz opcje ZAPISZ OBRAEK JAKO ... wskazujesz do jakiego katalogu ma go wrzucic ewentualnie zmieniasz mu nazwe i zapisujesz na dysku.

Tak właśnie robiłem, ale dużo tych obrazków i pomyślałem że jest może szybszy sposób :razz: i zapytałem. Jednak robotę i tak muszę zrobić :mrgreen: Dzięki za pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bloki wartości mierzonych :

1.9 TDI VP-37

:arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=347

1.9 TDI PD

:arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adadur, ale ja podalem w linki ze strony Masters'a, ze podstawowe bloki sa takie same prawie dla wszystkich diesli, wiec co by Cie jeszcze interesowalo :?:

Tak tak dzieki znalazłem tam co nie co, właśnie sobie na PL jezyk przetłumaczyłem tabelkę z parametrami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...