adek265 0 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam Czy spotkał sie ktoś kiedykolwiek z takim przypadkiem że podczas jazdy na ok.1 sek moze 1.5 sek zapaliły sie na desce rozdzielczej wszystkie kontrolki i wskazówki spadły do zera (obrotomierz i prędkościomierz) po czym za chwilę wszystko wróciło do normy. Poza tym nie było innego problemu, silnik normalnie ciągnął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Podłącz VAGa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek265 0 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Najciekawsze jest to ze nie ma żadnego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 cieżka sprawa ... zrób test zegarów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 hej podepne sie do tematu wczoraj tez mnie to spotkalo-na ulamek sekundy obrotomierz opadl do zera i zaswiecily sie kontrolki (bez sygnalu dzwiekowego) i wszystko wrocilo do normy wczesniej tylko podskakiwala wskazowka obrotomierza podczas jazdy-czasem czesciej czasem rzadziej pomoze tylko podlaczenie pod komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 albo po prosty poruszajcie wtyczkami o zegarów. Może ze starości któryś pin nie styka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 i dzisiaj zglupialem... obrotomierz calkiem zwariowal-praktycznie caly czas podskakuje raz nawet opadl calkiem zapalily sie wszystkie kontrolki i po ok 10 sek. pojawil sie sygnal dzwiekowy odrazu sie zatrzymalem i zgasilem silnik po chwili go zapalilem i bylo ok-ale caly czas wskazowka podskakuje podpialem pod komputer i lipa bo nie ma zadnych bledow-zaczyna mnie to draznic i coraz bardziej sie martwie zeby cos nie pierdutlo ;( pomozecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Prawdopodobnie padł Ci procesor w liczniku. Te stare liczniki często tak mają chociaż czasami bywa że pada pamięć po nieudolnym cofanu przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 dziwna sprawa ten procesor to eprom :gwizdanie: ja wymieniłbym w nim wsad na jakis pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 tam jest procesor chyba motoroli i to on pada zresztą dokładnie nie pamiętam. A pamięć jest oddzielna. Jak padł tylko wsad to idzie go podmienić. Ale jak drga obrotomierz to 99% procek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 W tym liczniku nie ma padającej motoroli. One były około roku 2000. Zasilania, masy, wtyczki do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 no i d... blada wyciagnalem licznik zapsikalem magicznym psik psikiem (takim czyszczacym styki elektryczne) kostki, poruszalem, kilka razy wkladalem i wyciagalem wtyczki ale niestety nic nie pomoglo-obrotomierz dalej skacze i zapalaja sie kontrolki powie mi ktos czy jakis magik-elektryk rozwiaze ten problem czy trzeba wymieniac caly licznik i czy poki co moge z tym jezdzic? a tak wogole to dlaczego po opadnieciu obrotomierza zapalaja sie kontrolki i uruchamia sie sygnal dziwkowy?czyzby z niego komputer czytal czy jest cisnienie oleju itp.?bo w takiej sytuacji komp. zachowuje sie jakby nie bylo cisnienia, brak plynu chlodzacego czy plynu hamulcowego wiem ze troche zagmatfalem ale nie potrafie inaczej tego wyjasnic[br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 12:30 _________________________________________________cześć wszystkim pociągnę dalej temat obrotomierza... przez długi czas miałem spokój z tym zjawiskiem ale powróciło do mnie... ;( myślałem że ot tak sobie wszystko wróciło do normy-ale samo to chyba nic się nie robi :gwizdanie: czy z takim zachowaniem obrotomierza może mieć coś wspólnego któryś z przekaźników (jeśli tak to który)?coś mi się zdaje ze któryś pyka jak obrotomierz opada... miałem je już po kolei wypinać przy uruchomionym silniku ale wole zapytać czy tak można i jeszcze jedno pytanie -dlaczego klima sie wyłącza jak zeświruje obrotomierz? mam nadzieje ze ktoś mi coś poradzi bo trace cierpliwośc na koncepcje elektryków/elektroników w mojej okolicy-"może to, a może tamto..." dodam jeszcze ze błędów na vag-u brak a wszystkie luty w liczniku poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się