chris.lkr Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Zacznę od tego iż ostatnio coś mnie naleciało aby sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów. Po sprawdzeniu okazało się że poziom oleju jest w normie więc przy okazji cofnąłem się do tyłu auta aby oblukać jak się sprawy mają z olejem w tylnym moście. I oczom moim ukazał się taki oto widok : Na zamieszczonym zdjęciu widoczny jest konkretny wyciek oleju z lewej półosi zaraz przy moście . Nie znam się na tym za bardzo ale podejrzewam że puścił tam jakiś simering albo coś w tym rodzaju. Czy wymiana tego simeringa jest bardzo skomplikowana? Co trzeba rozebrać aby się do niego dostać? Poproszę także o numer tego simeringa bo wolałbym go najpierw kupić a później zabrać się za jego wymianę. Jak już "przełknąłem" ten wyciek to pomyślałem że skoro wycieka to pewnie jest go tam niewiele. I tu kolejne rozczarowanie :wallbash:: Po odkręceniu tego korka nagle wypłyną olej (co widać na zdjęciu). Wypłynęło 100 może 150 ml. Zaciekawiła mnie też jego barwa (taka jakby czerwona) bo w skrzyni biegów olej miał barwę żółtą. Czy to normalne aby w moście było zalane aż tyle oleju? I co to może być za olej? Przeszukałem forum aby coś się dowiedzieć na dręczące mnie problemy ale nic sensownego nie znalazłem. W książce "Sam naprawiam" też odnośnie tylnego mostu jest tyle "co kot napłakał". Wszystkim z góry Bardzo Dziękuję za jakąkolwiek pomoc!!! Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 taa kwestia wymiany uszczelniacza. na poczatek zlewasz olej z mostu musisz odkrecic przegób wewnetrzny te 6 czy 7 srub wydłubac zmar i zdjac zabezpieczenie na srodku kielicha...lub odkrecic śrube...i chyba wczesniej wydłubac zabezpieczenie-uszczelniacz...chooroba-nie pamietam juz. jak zdejmiesz kielich to wqymieniasz uszczelniacz.
kaczor18 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 witam chris.lkr mam pytanie jak ci poszło z tym uszczelniaczem duzo roboty ewentualnie koszty w moim quatro jest podobnie zaczeło sie pocic ile masz nalatane pozdro
chris.lkr Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 Niestety ale brakuje mi czasu aby się za to zabrać. Jestem zmuszony przełożyć wymianę tego uszczelniacza dopiero może na drugą połowę marca. Jak będę to naprawiał to postaram się zrobić fotostory z opisem. Sam widzisz że na forum uzyskałem minimalną pomoc dotyczącą wymiany tego uszczelniacza, ale dowiedziałem się od różnych osób (oczywiście ogarniających ten temat) że nie jest to jakoś specjalnie skomplikowane. Co do kosztów to potrzebny jest nowy uszczelniacz (016409399B, 45x60x8), nowy olej przekładniowy (ja wybrałem Mobil Mobilube SHC 75W90, 2 litry) oraz jakiś smar do przegubów (smar też zakupiłem ale już nie pamiętam jaki to był). Pozdrawiam.
sołtys85 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Już prawie koniec marca a info o naprawie brak :gwizdanie:
chris.lkr Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wstyd się przyznać, ale jestem tak zawalony innymi sprawami, że jak na razie to jeszcze się za to nie zabrałem Jeśli będę wymieniał ten uszczelniacz, to z pewnością zrobię foto story a koniec, to chyba kwietnia a, nie marca Pozdrawiam.
Zapomnialemm Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Koszt uszczelniacza to 15zł natomiast olej polecam tylko z ASO (żadnych zamienników): GO 52 145 S2 - mozesz kupic 1.5 litra bo wchodzi jakies 1,3 do mostu. Koszt ok 170zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się