chris.lkr Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Zacznę od tego iż ostatnio coś mnie naleciało aby sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów. Po sprawdzeniu okazało się że poziom oleju jest w normie więc przy okazji cofnąłem się do tyłu auta aby oblukać jak się sprawy mają z olejem w tylnym moście. I oczom moim ukazał się taki oto widok : Na zamieszczonym zdjęciu widoczny jest konkretny wyciek oleju z lewej półosi zaraz przy moście . Nie znam się na tym za bardzo ale podejrzewam że puścił tam jakiś simering albo coś w tym rodzaju. Czy wymiana tego simeringa jest bardzo skomplikowana? Co trzeba rozebrać aby się do niego dostać? Poproszę także o numer tego simeringa bo wolałbym go najpierw kupić a później zabrać się za jego wymianę. Jak już "przełknąłem" ten wyciek to pomyślałem że skoro wycieka to pewnie jest go tam niewiele. I tu kolejne rozczarowanie :wallbash:: Po odkręceniu tego korka nagle wypłyną olej (co widać na zdjęciu). Wypłynęło 100 może 150 ml. Zaciekawiła mnie też jego barwa (taka jakby czerwona) bo w skrzyni biegów olej miał barwę żółtą. Czy to normalne aby w moście było zalane aż tyle oleju? I co to może być za olej? Przeszukałem forum aby coś się dowiedzieć na dręczące mnie problemy ale nic sensownego nie znalazłem. W książce "Sam naprawiam" też odnośnie tylnego mostu jest tyle "co kot napłakał". Wszystkim z góry Bardzo Dziękuję za jakąkolwiek pomoc!!! Pozdrawiam
SotoM Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 taa kwestia wymiany uszczelniacza. na poczatek zlewasz olej z mostu musisz odkrecic przegób wewnetrzny te 6 czy 7 srub wydłubac zmar i zdjac zabezpieczenie na srodku kielicha...lub odkrecic śrube...i chyba wczesniej wydłubac zabezpieczenie-uszczelniacz...chooroba-nie pamietam juz. jak zdejmiesz kielich to wqymieniasz uszczelniacz.