Arczi1977 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam Mam problem który polega na tym ze przy odpalaniu i gaszeniu auta trzesie silnikiem. A takze jak jade w trasie to tak pow 2.5 tys obrotów zaczyna szarpac, autko dochodzi do 3700 i dalej nie idzie. Po podpieciu VCDS-a wyskoczył bład 1 Fault Found 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 000 - - Freeze Frame RPM: 2457 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 57.0 km/h Load: 22.4 % Voltage: 13.68 V Bin. Bits: 11000000 Torque: 224.5 Nm Torque: 56.1 Nm Czy to moze chodzi o EGR ze jest uszkodzona klapa gaszaca? Prosze o jakies sugestie. W sobote mam wyjazd do słowacji i potrzebuje autka:) Dodam ze silnik to 2.0TDI BLB. Przebieg to 280tys Pompowtryski sprawdzałem i sa ok, bipy tez. Dlaczego wypisujesz w prefix-ie, że sprawa dotyczy wszystkich B7 jak nie jest to prawdą, bo nie wszystkie mają silnik diesla. Po drugie jeśli jest to Twoje auto to dlaczego masz w profilu co innego niż jest opisane w poście? I co to za auto? - poprawiłem na model B7 z tym silnikiem
MarcinRoz Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Looknij tutaj http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=32430
Arczi1977 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Po dalszej diagnozie i zrobieniu outptestów wyszło ze nie działa klapa regulacyja i zawór EGR. Spróbuje jeszcze to rozebrac i wyczyscic. Moze cos da. Ale podejrzewam ze czeka mnie wymian tych czesci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się