iwonamis2 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam Panowie! mam audi a4 z 2005 roku 2.0 TDI przebieg 120tys. Od jakiegoś czasu mam problem z ogrzewaniem. Wczoraj wybrałam się w trasę 400km i całą drogę jechałam w kurtce choć temperature miałam ustawioną na 28 i nawiew na max. Jak włączyłam wycieraczki to nawiew jakby na chwilę przyspieszał i zaraz znów cichł i całą droge było zimno. Po trzy godzinnym postoju podczas spokojnej jazdy wszystko działało i było gorąco jednak gdy tylko wjechałam na autostradę i zwiększyłam predkość problem powrocił. Dodatkowo gdy wyłączam klimatronic coś skrzypi jakby w schowku od strony pasażera. Pomóżcie prosze bo w końcu zamarzne!!!! ;(
jacek28 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Takie sa niestety uroki zimy,jedyne rozwiazanie to czekac az zrobi sie cieplej OT
MARCIN607 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Takie sa niestety uroki zimy,jedyne rozwiazanie to czekac az zrobi sie cieplej aleś pomógł- jak już głos zabierasz to powiedz coś konstruktywnego- a nie złote myśli. Iwona znajdz tutaj kogoś kto podepnie Ci vag i będzie wiadomo co się skończyło http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=83.0
antonio Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Takie sa niestety uroki zimy,jedyne rozwiazanie to czekac az zrobi sie cieplej odpowiedź godna tego abyś dostał ostrzeżenie za pier*olenie głupot Iwona, na początek trzeba podpiąć VAG i sprawdzić błędy
FANTOMAS Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czy wskazówka temperatury płynu chłodzącego znacznie opada przy szybkiej jeździe ? jeśli tak to uszkodzony jest termostat który się nie domyka co w efekcie powoduje że zbyt dużo płynu jest studzone przez chłodnicę. Jeśli temperatura jest w normie w okolicach 90St to jedynie serwomotor sterujący zaworem nagrzewnicy może być winień ewentualnie klimatronik. Na chwilę obecną rada to włączać obieg zamknięty wtedy nie będzie brało powietrza z zewnątrz więc nie będzie tak mocno schładzać nagrzewnicy może zacznie lecieć coś cieplejszego z nawiewu ale po jakimś czasie zaczną szyby parować i to jest minus. Tak jak koledzy radzą trzeba podjechać do jakiegoś mechanika dysponującego testerem lub do nas w niedzielę na Sopota do Kr-ka to coś powinniśmy pomóc zdiagnozować VAG-iem i może naprawić
iwonamis2 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 Temperatura jest w normie 90st, tak czy inaczej szyby parują, oczywiście bardziej w tyle ale z przodu też są lekko zamglone dlatego całą drogą nawiew musiałam mieć włączony na przednią szybę, Na razie dziękuję za rady i złote myśli :> dam znać jak już coś bedzie wiadomo. Mam nadzieję, że nie bede musieć czekać aż zrobi się cieplej
snake0521 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam ja mam ten sam problem podpowiedź kolego jaki miałeś problem i czy sie uporales pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się