Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Temperatura silnika 81 C a spalanie


grand10

Rekomendowane odpowiedzi

Po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej na wskaźniku temp pokazuje się 90stopni, a na Vag'u pokazuje 81,3 stopnie. Czy to możliwe by spalanie wzrosło? :kox:

U mnie było podobnie przed wymianą termostatu , po wymianie spalanie spadło o około 0.5 litra :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy właśnie podpinałem vaga u siebie i mam dylemat bo podobno jak silnik uzyska 90C to ma to trzymać cięgle nawet na jałowym i grzaniu nagrzewnicą. Ja też jestem po wymianie termostatu na nowy, zagrzałem silnik na 90C na blacie i 89.2C na vagu po czym włączyłem ogrzewanie na III bieg, po tym temp zaczęła spadać i tak spadła do 68C ma Vag i podobnie na blacie. Czy to tak ma być czy mój termostat jest uwalony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie a może układ zapowietrzony?? :gwizdanie:

A ja mam takie pytanko. Czy układ nie jest w stanie sam sie odpowietrzyć po paru obrotach pompy wody???? i czy zawsze trzeba go odpowietrzac po np wym płynu?

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam tez tak myslałem jak ty, ale teoria i praktyka na swoim aucie to 2 różne rzeczy. Teraz wiem, że autku trzeba troszkę pomóc się odpowietrzyc po zmianie płynu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam tez tak myslałem jak ty, ale teoria i praktyka na swoim aucie to 2 różne rzeczy. Teraz wiem, że autku trzeba troszkę pomóc się odpowietrzyc po zmianie płynu

W jaki sposób samemu odpowietrzyć układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:

a znajdziesz

:szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166074.msg1914166#msg1914166

:szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=64170.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy właśnie podpinałem vaga u siebie i mam dylemat bo podobno jak silnik uzyska 90C to ma to trzymać cięgle nawet na jałowym i grzaniu nagrzewnicą. Ja też jestem po wymianie termostatu na nowy, zagrzałem silnik na 90C na blacie i 89.2C na vagu po czym włączyłem ogrzewanie na III bieg, po tym temp zaczęła spadać i tak spadła do 68C ma Vag i podobnie na blacie. Czy to tak ma być czy mój termostat jest uwalony?

Zalezy jaka jest temp na dworze. Jesli poniżej 0*C to jak najbardziej możliwe choć az tak bardzo spadac nie powinno. Mi jak były mrozy spadało na postoju i srednim nawiewie do około 75*C. Diesle nowe mało ciepła oddaja a tym bardziej grzeją się jak pracuja pod obciązeniem czyli jak jedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...