Lord of the rings Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Drodzy Klubowicze !!! W mojej A4 ostatnio wymieniłem wisko i termostat bo temperatura jaka osiągało moje auto to było 75 c Wisko wymienilem bo był Luz na łożysku !!! wymieniając te części myślałem że wszystko wróci do normy Teraz po wymianie tych części auto rozgrzewa sie do 90C ale trwa to bardzo długo , jeżeli jade miastem i stoje dużo w korkach to trwa to nawet do 40 min (20km) i wiecej auto jest w ruchu to szybciej nawet do 15 min (8km) wydaje mi sie ze coś i tak nie gra bo dziś wracając do domu udało mi sie zdobyć 90C i gdy podjechałem pod garaż iauto pracowało na biegu jałowym w oczekiwaniu az otworze garaż temperatura spadla do okolo 75-80C tak odczytalem ze wskaznika temperatry (na dworzu temperatura cos kolo 1C) teraz moje pytanie czy mialem tak wielkiego pecha ze kupiłem termostat z wadą i poprostu zle otwiera ? Czy moze wisko ? Po odpaleniu auta ono pracuje caly czas i moze ono tak chłodzi ! jak srawdzic wade tych częsci? Mam 1.9tdi 90 koni 96 rok !!! P.s. wiem ze sa podobne watki bo wiele czytalem ale żadnych konkretnych podpowiedzi nie było! Pozdrawiam i proszę o wsparcie
baskecior Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Jaki założyłeś termostat i dlaczego nie oryginalny ?
Lord of the rings Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Opublikowano 13 Listopada 2007 :kwasny:no faktycznie nie orginalny ale żeby tak długo sie rozgrzewał ja myślalem ze te wisko nie powino tak szybko sie krecić !!! jak podłacze pod kampa pokaze ze zl termostat ??
Rafaell Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 pisałem już o tym w wielu wątkach, prawdopodobnie czujnik temperatury cieczy chłodzacej. wymieni i wtedy zobaczysz, kosztuje w granicach 30zl
lukaszr Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 pisałem już o tym w wielu wątkach, prawdopodobnie czujnik temperatury cieczy chłodzacej. wymieni i wtedy zobaczysz, kosztuje w granicach 30zl Najpierw to niech podłączy VAGa i niech sprawdzi jaką on wskazuje temperaturę (007 w ENGINE i 003 w INSTRUMENTS).
Lord of the rings Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Opublikowano 15 Listopada 2007 Podlacze sie pod vaga i sprawdze co nie dziala prawidłowo napewno dam znac jak temat opanuje !!! Dziekuje a podpowiedzi !!! pozdrawiam
Voucher Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 pisałem już o tym w wielu wątkach, prawdopodobnie czujnik temperatury cieczy chłodzacej. wymieni i wtedy zobaczysz, kosztuje w granicach 30zl Wstawilem taki za 30 zl do mojego auta i pochodzil raptem 1,5 miesiaca. Potem znowu zaczal źle wskazywac temperature... Takze tanie nie zawsze oznacza dobre.
Pablo_banita Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Voucher przepraszam że się czepiam ale bardzo bym Cię prosił o dokładniejszą wypowiedź która lepiej oświetli problem Wstawilem taki za 30 zl do mojego auta i pochodzil raptem 1,5 miesiaca. Potem znowu zaczal źle wskazywac temperature... Takze tanie nie zawsze oznacza dobre. I co było potem? Tak Ci zostało czy może zmieniłeś na oryginalny i jest ok??? Bo jeśli nie to dalej nic z tego nie wiadomo! Zgadzam się że tanie to drogie ale czy są podstawy żeby tak twierdzić w tym przypadku? Bardzo proszę o odpowiedź na zadane pytania Ps. U mnie identyczne objawy jak u autora postu, termostat wymieniony (na jakieś COŚ za 30 i kilka złotych).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się