karol24 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Panowie, jest taki przypadek. Z logów wynika, że przepływka skończyła żywot (nowa w drodze). Ostatnio jak jadę na zimnym silniku to mi w okolicach 1800-2000 szarpie, nie zawsze ale coraz częściej po jakiejś chwili zapala się ABS i ESP, na raz. Wyłączyłem silnik, uruchomiłem ponownie i wszystko spoko. Po przejechaniu jakichś 2-3km jest spoko. Oczywiście mocy brak. Czy dobrze podejrzewam, że przepływomierz jest winny wszystkiemu? Kurde mam nadzieje,że będzie ok po zmianie jakby co to szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem.....
songo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 przepływka swoja drogą bo to zupełnie inna historia która rzeczywiście odpowiada u ciebie za brak mocy a powodem zapalania się abs i esp może być czujnik hamulca który znajduje sie pod pedałami. skasuj błąd i zobacz czy będzie ok czy historia bedzie sie powtarzać, jeśli kontrolki będą pojawiać sie dalej no to czujnik do wymiany.
karol24 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 No to teraz to mnie pocieszyłeś miałem nadzieje jednak, że wymiana przepływki załatwi sprawę. Ale to ten czujnik nawala jak przyspieszam? wiesz tak jak pisałem, delikatnie bez przesady. No bo tak po 3km już problem znika. Tak jak piszesz, jeśli nawet po wymianie problem się powtórzy, to skorzystam z Twojej rady. DZIĘKI WIELKIE jeśli ktoś ma jakąś inną rade to proszę piszcie
Maraas Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Hymm walnięty czujnik sygnalizuje raczej mrugająca kontrolka od świec żarowych czy nie?
karol24 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 ale jak mi się tak zapalą te kontrolki, gaszę silnik, po chwili zapalam, 3-4 razy kręcę do 3500 i problem znika. No i wczoraj najpierw sprawdziłem jeszcze raz błędy i taki oto kwiatek: 18075.91667 Zawór/dysza wtryskowa 2 obwód prądu obciążenia - N241 extra poza tym sprawdziłem ABS - silnik podawał błędne informacje i dlatego się uruchamia ABS i ESP Wymieniłem przepływke, pokasowałem błędy i sprawdziłem, diabeł wstąpił w moją niebieskość ale na ciepłym silniku to było spoko. Rano to samo, więc problem nie jest rozwiązany. Bardzo proszę wytłumaczcie mi co z tym błędem Zawór/dysza i jak się z tym uporać. ja znalazłem na forum coś takiego na temat, myślicie że to to? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=119098.0;highlight=b%B3%B1d+18075 a jeszcze na forum passata http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11724 Panowie i Panie, zrobiłem zgodnie z opisem. Odkręciłem dekiel, powypinałem wtyczki( cienki śrubokręt się przydaje) przeczyściłem, przedmuchałem, pozapinałem wtyczki i podociskałem wszystko jeszcze raz dla pewności i wygląda na to że sprawa załatwiona. Myślałem, że będę musiał kupić jednak tą wiązkę wtrysków (ponad 200zł) ale może akurat sprawa załatwiona :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się