fruk Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 prosze o pomoc co mam podmienić lub który podzespól to powoduje [mod]a czy musisz sie na nas wydzierac?!?[/mod]
fruk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 witam jeszcze nie wstawialem bloków na forum nie umiem(prosze o pomoc) a do tematu.na biegu jalowym 80 stopni w grupie 4 pozycja 2 to 0.9 i stoi a pozycja 3. 3.7 i tą moge zmieniać przestawiajac pompe w tabelach znalazlem że maja byc podobne a prawie identyczne a caly problem to że strasznie slabo pali i odpala na czarno podnioslem już dawke i nic pozdro mjm
mcm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 kąt wtrysku sprawdź i świece żarowe jak słabo pali bo są podobne objawy
fruk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 kąt wtrysku moge regulaować do woli ale to nie pomaga świece i napięcie oraz natęzenie sprawdzone czym zimniej tym gożej pali
wojtek26 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Sprawdź czy działa poprawnie N109 oraz jaki masz kąt w BS
mcm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Sprawdz czy działa poprawnie N109 oraz jaki masz kont w BS kąt :gwizdanie:
fruk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 zachwile sprawdze n-109 co do kątu w bs gr.4 wedlug tabeli jest w pożątku[br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 14:03_________________________________________________ile czasu mają trwac statyczne Statyczne: 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004 Dynamiczne:000,003,004,008,010,011
fruk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 po teście tylko n-109 nie dziala nie slychac zadnych stuków elektrozawór nie stuka o co chodi mam juz logi narazie bez dynamicznych czy wystarczą bo mi tylko nie odpal a przyspieszanie perfekt[br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 15:44_________________________________________________zawór n-109 dochodzi napięcie i slychac jego stuk po zaplonie pochwili odlacza napięcie i pojawia się dopiero przy rozruchu. ale vag go nie diagnozuje
fruk Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 WITAM TU SA LOGI INACZEJ NIE UMIEM
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 sprawdź u pompiarza wtryski bo to ich wina że ciężko zapala przepływka dziwnie mierzy ale to to nic, widocznie kupiłeś inną niż powinna być statyczny kąt wtrysku popraw i wskazanie w grupie 004 będzie ok
fruk Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 wtryski sprawdze kąt ma byc mniejsz czy większy teraz jest 2,9 do 3,1 przeplywka żeczywiście lezy to wiem mniejsza z nią ale przypomne o co mi głuwnie chodzi dzisiaj odpalenie zajeło mi 10 min ciągłego kręcenia i dwa akumulatory między kręceniem zmieniałem kąt pompy i nic tylko bardziej kopci na czarno razem z sadzą.jezeli jest cieplej a pare dni temu było to odpalanie trwa okło 5do 6 obkreceń rozrusznika tez nie ma rewelacji .w czasie jazdy silnik chce rozerwac bude tak jest dynamiczny i mocny. problem tkwi tylko w odpalaniu pytałem też czy ma byc taka znaczna rużnica w grupie 4 tabela 2i3 bo w jednej z wielu ściąg znalazłem że mają byc te same wartości
vauxhall95 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 kat wtrysku sprawdza sie w 000bs
fruk Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 000 bs ok chodzi mi oto że przestawianie pompy w prawo czy w lewo nie pomaga w odpaleniu mam wrazenie że ma tu wpływ temperatura powietrza byc może żle mierzona ,może sterownik w niższej temperatuze odmawia posłuszeństwa ,może nastawnik,może coś w pompie jeszcze pare dni i z nerwów ze zlomuje ten złom
ciahciah Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 źle mnie zrozumiałeś, pisząc o wtryskach nie chciałem cię na zapas martwić ale według mnie są kompletnie padnięte, pisząc o przepływce miałem na myślę ze mierzy lepiej niż seryjna w AHU wiec tylko się cieszyć, a pisząc o kącie wtrysku ustawiasz go w basic setting grupa 000 kolumna druga ma być ~55, jak ustawisz wstaw loga basic setting 000, statycznego 001 oraz dwu minutowego loga 013 temp nie ma znaczenia, zdrowy silnik przy każdej temp zapala dobrze
fruk Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 ok dokonam nastawu kata i zrobie trzy logi o które prosisz teoretyczne pytanie= możej zmierzyć wartości czujników temperaturowych lub czegoś innego przed uruchomieniem silnika na zimno może to coś zaczyna poprawnie czytac duzo powyżej plusowej temperatury
ciahciah Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 nie pal tyle tego zioła na zimnym silniku zrób statycznego loga 007 oraz wejdź w instrumenst grupa 003 i też zrób loga, to samo potem zrób na dobrze rozgrzanym silniku
fruk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 czy odczyt temperatury w instrument blok 003 ma wysnosic 30 stopni w plusie jak na zewnatrz jest zimno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się