Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przegrzanie silnika a benzyna w oleju


Pablo91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jakiś czas temu auto zagrzało mi się do jakiś 110 st.C i zagotowało wodę jednak było to tylko krótkotrwałe, ostatnio zauważyłem, że mam zbyt wysoki poziom oleju (trochę ponad max) wcześniej silnik wykazywał pewne zużycie oleju, dodam jeszcze że na bagnecie czuć benzyne i po odkręceniu korka oleju też czuć benzynę. mój silnik to 1.8T + lpg, moje pytanie jest następujące co może być przyczyną, rozumiem że powodów może być wiele ale czy przegrzanie mogło się przyczynić? A jeszcze dodam że po otwarciu maski czuć lekką woń benzyny, a silnik nie jest słaby, pracuje idealnie. Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym płyn chłodzący w oleju, czyli uszczelka pod głowicą...Jednym słowem źle... :confused4: Benzyną po przegrzaniu może zalatywać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna nie ma się jak dostawać do oleju. Zacznij od tego dla czego się furka zagotowała a dalej to już nie wiem :mysli: Może wymień olej, odpowietrz i uzupełnij płyn chłodniczy i obserwój czego ubywa a czego przybywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna nie ma się jak dostawać do oleju.

Czyżby?

Jak przegrzeje silnik to materiał z których zrobione są pierścienie traci swoje własności i kompresja trafia do bloku silnika tzw. przedmuchy.Wtedy benzyna będzie się przedostawać do oleju zwłaszcza jak silnik będzie jeszcze nierozgrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna nie ma się jak dostawać do oleju.

Czyżby?

Jak przegrzeje silnik to materiał z których zrobione są pierścienie traci swoje własności i kompresja trafia do bloku silnika tzw. przedmuchy.Wtedy benzyna będzie się przedostawać do oleju zwłaszcza jak silnik będzie jeszcze nierozgrzany.

Ale podobno silnik nie jest słaby i pracuje idealnie więc tą opcje tutaj bym wykluczał zresztą na zapalonym po otwarciu korka oleju leciały by spaliny jak z rury wydechowej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale podobno silnik nie jest słaby i pracuje idealnie więc tą opcje tutaj bym wykluczał zresztą na zapalonym po otwarciu korka oleju leciały by spaliny jak z rury wydechowej :decayed:

Ja tu mówię o nieszczelnych pierścieniach a nie totalnie zużytym silniku.Wszystko będzie działać jak należy ,moc też będzie ale niespalona benzyna będzie się przedostawać do oleju i tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie robisz przypadkiem głównie krótkich dystansów?

A czytałeś http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175934.msg2042909#msg2042909 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wymieniłem olej i problem znów się pojawia, zauważyłem że jak jadę i silnik jest zimny i mam tak ponad 2,5tys obrotów i odpuszcze troche gazu i przytrzymam tak to czuć jak by się auto dławiło, czy to może przyczyniać się do tej benzyny w oleju?? czy może być tak że auto w pewnym momencie przelewa?? bo jak bym miał zużyte pierścienie to auto chyba silnik by brał olej i dymiło, a tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda pewnie dała d*py miałem kiedyś 1.8 t strasznie chu..we głowice mają obstawiam początki końca głowicy podobne objawy lub koniec turbiny czy rura od turbo do intercoolera jest w oleju jest pewien patent wymontować termostat i nie powinien się przegrzewać u mnie po wyłączeniu silnika zawsze wskakiwało na 110 sprawdż czy też tak masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...