rng 17
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rng 17
Osiągnięcia rng 17
0
Reputacja
-
nie wiem ale problemy po 20 czy 30 tys są mi obce a trochę B5 polatałem(ponad 400 tys )z mojego doświadczenia jeśli stuka lub trzeszczy przy skręcaniu to jest stan agonalny któregoś z dolnych wachaczy górne nie chałasują co do trwałości to dolne od 40 do 90-100 górne około 150 tys podobnie końcówki kier i łączniki ale przerzyłem 3 razy rozpięcie zawiechy nikomu nie polecam :)zawsze wymieniałem na regenerixy w zaufanym warsztacie z 3 miesięczną gwarancją czyli około 20-30 tys i nigdy nie korzystałem z orginałów no może tych od kupna podobnie wytrzymały 60 tys auto kupiłem z 12 000 przebiegiem więc raczej były nowe czyli jakość podobna tylko drożej
-
to mam pytanie do specjalistów czy da radę zamienić skrzynie od silnika ANB do silnika 1.6 100 ps ANAte same budy b5 bo ta od 1.6 ma zdecydowanie za krótkie biegi i przy 120 strasznie huczy i interesuje mnie tylko czy obudowy pasują
-
wtrące się do dyskusji bo jeden silnik 1.8 t już przerobiłem od 0 do 420 000 więc mam go w jednym palcu dokładnie ANB a pózniej po zmianie głowicy AWT praktycznie cały dystans na gazowni. od poczatku do końca na shelu full synt. i po pierwsze te silniki jeśli mają zdrową turbinę to oleju nie biorą nawet po 400 tys a zaworki niestety sobie chałasują i wymiana na nowe szklanek raczej nie pomoże to w większości wina zaworu od oleju w okolicach łańcucha od wałków coś ala wariator
-
no jak bywasz w stolicy to mogę ci sprzedać swój mam 100 procent sprawny i orginalny ale wysyłać mi się nie chce sory bo nie doczytałem że już masz a odnośnie spalania to przy 90-100 6,5 jak najbardziej normalne co prawda trochę nowszy (99r ANB )ale mi w mieście palił 10 -11 warszawa a średnio 9,5 w trasie przy 130-180 warszawa -zakopane 7,6 sam byłem w szoku
-
sonda pewnie dała d*py miałem kiedyś 1.8 t strasznie chu..we głowice mają obstawiam początki końca głowicy podobne objawy lub koniec turbiny czy rura od turbo do intercoolera jest w oleju jest pewien patent wymontować termostat i nie powinien się przegrzewać u mnie po wyłączeniu silnika zawsze wskakiwało na 110 sprawdż czy też tak masz
-
Potwierdzam kolegę i jego wyniki miałem ANB ponad 400 tyś nim nalatałem i po pierwsze jak komuś pali 12-13 l na trasie to sonda do wymiany chyba że cały czas 200 na szafie 15 po mieście to raczej możliwe w mega korkach u mnie 9,5-10miasto 7-9 trasa Teraz mam 1.6 i spalanie podobne ale narazie z odpiętą przepływką muszę latać więc rozumiem jakiś tryb serwisowy zobaczymy potem po naprawie
-
[B5 ADR] Po odłączeniu akumulatora przerywa na gazie
rng 17 odpowiedział(a) na martinno temat w Audi A4 B5
na 99 procent mam taka samą instalację i takie objawy nigdy mi nie wystąpiły a odłączałem nawet na 2 dni -
cze jestem rafał z milanówka moja furka to b5 1.6 98r z gaziornią seq.