Skocz do zawartości

rng 17

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rng 17

Osiągnięcia rng 17

0

Reputacja

  1. nie wiem ale problemy po 20 czy 30 tys są mi obce a trochę B5 polatałem(ponad 400 tys )z mojego doświadczenia jeśli stuka lub trzeszczy przy skręcaniu to jest stan agonalny któregoś z dolnych wachaczy górne nie chałasują co do trwałości to dolne od 40 do 90-100 górne około 150 tys podobnie końcówki kier i łączniki ale przerzyłem 3 razy rozpięcie zawiechy nikomu nie polecam :)zawsze wymieniałem na regenerixy w zaufanym warsztacie z 3 miesięczną gwarancją czyli około 20-30 tys i nigdy nie korzystałem z orginałów no może tych od kupna podobnie wytrzymały 60 tys auto kupiłem z 12 000 przebiegiem więc raczej były nowe czyli jakość podobna tylko drożej
  2. to mam pytanie do specjalistów czy da radę zamienić skrzynie od silnika ANB do silnika 1.6 100 ps ANAte same budy b5 bo ta od 1.6 ma zdecydowanie za krótkie biegi i przy 120 strasznie huczy i interesuje mnie tylko czy obudowy pasują
  3. wtrące się do dyskusji bo jeden silnik 1.8 t już przerobiłem od 0 do 420 000 więc mam go w jednym palcu dokładnie ANB a pózniej po zmianie głowicy AWT praktycznie cały dystans na gazowni. od poczatku do końca na shelu full synt. i po pierwsze te silniki jeśli mają zdrową turbinę to oleju nie biorą nawet po 400 tys a zaworki niestety sobie chałasują i wymiana na nowe szklanek raczej nie pomoże to w większości wina zaworu od oleju w okolicach łańcucha od wałków coś ala wariator
  4. no jak bywasz w stolicy to mogę ci sprzedać swój mam 100 procent sprawny i orginalny ale wysyłać mi się nie chce sory bo nie doczytałem że już masz a odnośnie spalania to przy 90-100 6,5 jak najbardziej normalne co prawda trochę nowszy (99r ANB )ale mi w mieście palił 10 -11 warszawa a średnio 9,5 w trasie przy 130-180 warszawa -zakopane 7,6 sam byłem w szoku
  5. sonda pewnie dała d*py miałem kiedyś 1.8 t strasznie chu..we głowice mają obstawiam początki końca głowicy podobne objawy lub koniec turbiny czy rura od turbo do intercoolera jest w oleju jest pewien patent wymontować termostat i nie powinien się przegrzewać u mnie po wyłączeniu silnika zawsze wskakiwało na 110 sprawdż czy też tak masz
  6. Potwierdzam kolegę i jego wyniki miałem ANB ponad 400 tyś nim nalatałem i po pierwsze jak komuś pali 12-13 l na trasie to sonda do wymiany chyba że cały czas 200 na szafie 15 po mieście to raczej możliwe w mega korkach u mnie 9,5-10miasto 7-9 trasa Teraz mam 1.6 i spalanie podobne ale narazie z odpiętą przepływką muszę latać więc rozumiem jakiś tryb serwisowy zobaczymy potem po naprawie
  7. na 99 procent mam taka samą instalację i takie objawy nigdy mi nie wystąpiły a odłączałem nawet na 2 dni
  8. cze jestem rafał z milanówka moja furka to b5 1.6 98r z gaziornią seq.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...