gorzel Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam, Panowie poprosze o jakas porade. W dniu wczorajszym chcialem troche przegonic moje autko i na 3 biegu po przekroczeniu okolo 3500 obr. auto nagle zamulilo i maksymalna predkosc to 120 km/h. Po wylaczeniu silnika wszysko wrocio do normy. Jak jezdzi sie do okolo 2500obr wszystko jest wporzadku, jednkaze po przegonieniu auto znowu lapie zamula.
goldi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Masz to samo co wszyscy użytkowniki AFN musisz przeganiać autko bo inaczej czeka cię wyjęcie turbiny i czyszczenie dla pewności możesz zrobić logi i wrzucić do działu diagnostyka vag po prostu przez wolną jazdę zapiekają sie łopatki w turbinie ale jak już łapiesz tryb awaryjny to nie dobrze.Rozruszaj sztangę turbiny kluczem i przegoń autko jeśli nie pomoże turbina do czyszczenia a po za tym było milion razy na forum
arczi900819 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Turbina albo N75, wyczyść turbo i n-kę i będzie git http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0;highlight=czyszczenie+vtg http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182042.0
gorzel Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dzieki Panowie. Pojezdze przez pare dni na wyzszych obrotach moze sie cos poprawi. Jak nie to czyszczenie turbo... A tak wogole jak powinno sie jedzic takim AFN...chodzi mi o obroty, aby bylo w miare ekonomicznie i zeby turbina sie nie zamulala. Powiem szczerze, ze jest to moj pierwszy TDI...
goldi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Powinno sie jezdzić w miarę dynamicznie wiadomo że zimą więcej spali trzeba sie z tym liczyć ale latem na pełnym zbiorniku to spokojnie 900 km do zapalenia się rezerwy.Jeszcze co do samej jazdy możesz go spokojnie np. na trzecim biegu tak do 3.5 tyś obrotów ciągnąć po prostu turbiny ze zmienną geometrią łopatek muszą pracować na wyższych obrotach inaczej będzie cię spotykało to co teraz masz i dobrze było by abyś wyrzucił katalizator ze środka wydłubał go
arczi900819 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Od czasu do czasu go przegonić i wystarczy... ( jeden, dwa, trzy.... i opór) a tak normalnie spokojnie jeździć. Nie schodzić poniżej 1500 obr na 4 i 5 żeby silnika nie męczyć. Przegonić trzeba po to żeby łopatki w turbo pracowały na całym zakresie, bo się zapiekają tak jak w linku co wkleiłem nie trzeba non stop jeździć dynamicznie :gwizdanie:
gorzel Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Super, dzieki za info...czyli jazda do 2500 obr/min to nic zlego dla tego silniczna....jak wyblubir katalizator jaki bedzie to mialo wplyw na jazde??
vauxhall95 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Super, dzieki za info...czyli jazda do 2500 obr/min to nic zlego dla tego silniczna....jak wyblubir katalizator jaki bedzie to mialo wplyw na jazde?? same plusy,m.in mniej turbo sie bedzie zapiekac,lepszy dzwiek sprezarki,minusow brak
wojtekce Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 panowie po co wałkować następny temat jak forum od takich pęka w szwach
gorzel Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 czyli katalizotor do wyciecia i zamiast kata wspawac rure?
vauxhall95 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja kupilem z allegro,od Tlumiki gruchot,dokladnie taki:http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i1403765277.html kata sprzedasz za tyle samo i bedziesz na fifti fifti,sam mam taki i nie narzekam.Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się