miszczu_21 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK WOŁOMIN 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 17972-sterowanie przepustnicą-niskie napięcie,akumulator,przewody 17967-błąd podstawowego ustawienia przepustnicy,uszkodzona 01249-wtryskiwacz cylindra 1 01250-wtryskiwacz cylindra 2 01251-wtryskiwacz cylindra 3 01252-wtryskiwacz cylindra 4 17978-uszkodzony sterownik immobilaizera-zły kod,ecm,przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszczu_21 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 A ktos ma moze pojecie co moze byc przyczyna?? Objawy sa takie jak w temacie czyli przy odpalaniu np. po calej nocy zapiszczy 3 razy ale zadna kontrolka sie nie zapali. Nie trzęsie go , obroty nie faluja wszystko wyglada ok oprocz strasznie wysokiiego spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się