Skocz do zawartości

miszczu_21

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miszczu_21

Osiągnięcia miszczu_21

0

Reputacja

  1. Witam Proszę a analizę logów przepływomierza. Pierwszy to nieudany.Drugi na starej przepływce,trzecie i czwarte na zakupionej używce. Widze ze stara ostro przekłamywała i teraz pytanie czy ta druga mieści się w normie bo nie wiem ile powinno być tego powietrza I drugie pytanie w których blokach sprawdzić czy sonda działa prawidłowo. Z góry dziękuję http://vaglog.pl/log_261443.html Ponizej logi statyczne wszystkiego co zwiazane z sondą http://vaglog.pl/log_261469.html http://vaglog.pl/log_261468.html http://vaglog.pl/log_261467.html http://vaglog.pl/log_261466.html oraz jeden dynamiczny(moze bedzie potrzebny) http://vaglog.pl/log_261470.html Nikt nie pomoże?
  2. Żarówki sprawdzone, przeczyszczone nadal nic. Czujnik gdyby przesunął się w strone pedału to światła załączałyby się z opóźnieniem( gdy wciskam pedał hamulca to z czujnika wysuwa się trzpień), zaglądałem do niego ale tam są tylko dwa kable i wszystko wygląda na to zę. One nie świecą gdzy przełącznik świateł jest wyłączony, gdy włączę światła nawet na postojówki to zapalają się światła stopu. Gdzy światła wyłączone stop się nie świeci, lecz gdy wcisnę pedał hamulca to zapala się również lewa przednia postojówka. Może przełącznik w kierownicy bo juz sam nie mam pomysłowe działa poprawnie. Chyba bez elektryka się nie obejdzie.
  3. Błędów na vagu nie ma. Żarówki raczej dobre bo przez 2 lata świeciły i nic się nie działo. Jeśli chodzi o masę to sprawdzać tylko przy lampach czy jeszcze gdzieś i jak to najlepiej sprawdzić?
  4. Od jakiegoś czasu zauważyłem że ciągle (podczas jazdy) świecą mi sie wszystkie światła stop, także kierowcy jadący za mną myślą że jadę z nogą na hamulcu i nie wiedzą kiedy hamuję. Mało tego podczas postoju ( wyciągnięty kluczyk) na wyłączonych światłach i otwartych drzwiach przy naciskaniu pedału hamulca włącza się sygnał zostawionych zapalonych świateł i włącza się lewa postojówka. Gdzie szukać przyczyny?
  5. to jest zawor regulacji dlugosci kolektora dolotowego ktory faktycznie w ASO kosztuje ok 655 PLN do tego jeszcze kierownice powietrza znajdujace sie w kolektorze. Ja ostatnio znalazlem caly kolektor na szrocie za 100 PLN. Zawor i kierownice przelozylem a reszta na zlom bo "amelinium nie pomalujesz" i w cenie bylo :)
  6. miszczu_21

    Gasnie przy hamowaniu

    Miałem to samo auto gaslo przy hamowaniu. Pomoglo czyszczenie przepustnicy i adaptacja przez VAG'a
  7. miszczu_21

    Jakie śrubki

    To sa kierownice powietrza i nie sa metalowe tylko plastikowe. Widze ze cos go zmielilo bo brakuje kawalka (grubszego bolca na ktorym powinna byc jeszcze sprezynka) i ma ulamane bolce dzieki ktorym mechanizm w tym zaworze podcisnieniowym moze je obrocic. Najlepiej wymontuj kolektor i sprawdz czy nie zostaly w srodku jakies kawalki bo szkoda zeby dostaly sie do silnika. W ASO ostatnio jak sie dowiadywalem kosztowaly ok 100 a zawor ok 655. Poszukaj uzywki mi udalo sie dostac caly kolektor z zaworem i kierownicami za 100 na szrocie
  8. miszczu_21

    nierówne obroty

    A nie odłaczal ktos przypadkiem akumulatora, bo wyglada to na przepustnice do czyszczenia i adaptacji.
  9. Z tego co wyczytałem to powinna wskazywac nie wiecej jak 105mg/s przy obrotach w okolicy odcinki
  10. zawor rgulacji dlugosci kolektora ssacego. Prawdopodobnie membrama pekla albo ułamana dzwigienka od kierownic powietrza. Najlepiej odkrec go i sprawdz tez kierownice
  11. miszczu_21

    problem z ssaniem

    U mnie bylo podobnie Czujnik tem padl
  12. U mnie oleju ubywało jak uszczelniacze popychaczy byly do wymiany
  13. szukaj uzywki najlepiej jakbys sprawdzil od razu czy działa. Logi dynamiczne zrobisz w 2 minuty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...