Skocz do zawartości

seba17272

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seba17272

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 S
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia seba17272

0

Reputacja

  1. Witam też mam ten problem. Po otwarciu dzwi kierowcy nie zapalaja sie lampki i po jakims czasie blokuja sie dzwi i załacza sie alarm. Jak mozecie podesłac jakies foto tych styków jak one wygladaja to tez sie wezme za naprawe. Z góry dzieki
  2. Płyn sie nie pieni. Układ szczelny zero wycieku i został odpowietrzony. Zbiorniczek też jest cały.
  3. Witam koledzy. Już mówię w czym żecz. Trzy miesiące temu padła mi maglownica która zregenerowałem. Po kilku dniach po włożeniu magla do auta padła mi pompa. Oczywiście ja wymieniłem ale po miesiacu zaczeła cieknac i musiałem wymnienic na kolejna. Po wymnianie nie ubywa płynu kiera chodzi tak jak powinna ale niepokoi mnie płyn w zbiorniczku wyrównawczym. A konkretnie płyn w zbiorniczku strasznie wali pod korek tz ( zachowuje sie jak fontanna ) a nie tak jak powinien delikatnie sie poruszac. I tu moje pytanie czy cos sie dzieje z maglem czy to wina pompy. Za wszystkie sugestie bede wdzieczny:D
  4. Ja mam licznik o nr 8D0 919 930 J i taki znalazłem na allegro za 200 zl a z literka E i NX na końcu za 130 zl i dla tego pytam czy te z innymi literkami będą pasowały? Bo mnie już ze mój fis nie działa i ze poprzedni właściciel zmienił tarcze od prędkościomierza i skala jest od 0 do 220 a nie taka jak powinna być do 260km.
  5. Bediks co masz na myśli poprawiona wersja?? Chodzi ci ze lepszy i bardziej wytrzymalszy jest fis i reszta elektroniki w zegarach. Czy to chodzi o więcej informacji i powiadomień na fisie????
  6. Witam ponownie ostatnio pytałem czy mi podejdzie licznik od a6 c5 bi turbo teraz już wiem ze nie. Ale wykręciłem swoje zegary i odczytałem nr 8D0 919 930 J no i znalazłem na allegro jeden z tym samym nr co u mnie jest. A drugi tez o tym samym nr tylko ze zamiast literki J na końcu ma literkę E . I powiedzcie mi co te literki oznaczają i czy maja jakieś znaczenie w funkcjach fisa? Za poradę dzięki:wink: No i jeszcze`trzeci z literkami NX
  7. To co będę musiał jakieś kable zmieniacz czy w cale mi nie będzie pasował?? Wiem ze kości są w tych zegarach takie same jak w moich.
  8. Witam Mam pytanie jak w/w. Czy ten licznik LICZNIK ZEGARY AUDI A6 C5 2.7 BITURBO ALLROAD (3953753930) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. podejdzie do mojej A4 b5 bez ingerencji w piny kostek? Za porade bede wdzieczny
  9. Witam jak w temacie potrzebuje rozpiski kabli lamp tylnych w b5 avant. Chce w piać sie kablami od gniazda przyczepki bez wizyty u elektryka. Za pomoc dzieki
  10. Witam podepnę się pod temat. W moim przypadku jest tak ze rano jak odpalam auto to ssanie się chyba nie włącza bo obroty ma ok 400/m i silnik kuleje. A nawet potrafi zgasnąć kilka razy. Dopiero jak go przytrzymam na obrotach tak około 2 min to obroty wzrastają do 900. Ale potem nawet jak już pochodzi kilkanaście minut i złapie tem. 70 C to obroty potrafią falować miedzy 400 a 900. Nie mam VAG-a wiec nie mogę sprawdzić co mu tak na prawdę dolega. Stad pytanie do was koledzy co sprawdzić : przepustnice , krokowy czy może jakiś przewód podciśnieniowy odpowiedzialny za ssanie. Czy coś innego? Za pomoc dzięki ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Dodam jeszcze ze obroty falują na benzynie i na gazie. Gaz założony w czerwcu 2013 firmy STAG- 400 NOWY
  11. ok to jak zmierzysz to napisz. a ja się od razu wezmę za robotę
  12. Tak dokładnie o to ucho wygięte mi chodzi. A zwłaszcza o średnicę tego pręta i szerokość
  13. Koledzy powiedzie mi jakie wymiary ma to ucho co kolega Mariusz dorobił do zatrzaskiwania oparcia. Bo w moim Avancie ktoś wymienił siedzenia a zapomniał zamontować właśnie tych uszów. A zamiast tego wkręcił wkręty w tych plastikach co są zamki oparć. Z pomoc dzięki:wink:
  14. Być może że i źle zamontował bo fakt faktem do mechaniki jest lewy ale tak szczerze raczej nie ma znaczenia jak się założy łożyska byle by nabić je prosto.
  15. Szwagier kupił łożyska SKF na początku roku i znowu misi wymieniać. To ja już nie wiem czy jednak te Skf są takie dobre.http://a4-klub.pl/images/smilies_smf/eusathink.gif
×
×
  • Dodaj nową pozycję...