dawbor211 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam posiadam audi 2.8v6 30v ack mam problem z plastikowymi rurkami wchodzącymi w pokrywy zaworów są całkowicie popękane kompletny szrot i mam takie pytani czy wymieniał ktoś to jak sobie z tym poradziliście i gdzie można to kupić może ma ktoś numer tej części
sajmon8526 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 cześć rok temu jak moj czarnuch stał na warsztacie czego załuje absolutnie to własnie zmieniali mi odpowietrzenie,cały komplet odmy z serwisu.Cena była fajna bo 400 zł za pare rurek plastikowych:)Takze koszt jest za to dziadostwo.Ale auto ma lata juz swoje wiec trzeba zmienic.A jak stare to w recach sie rozpada wiec raczej to mus.
dawbor211 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Czyli można to dostać tylko w serwisie o co pytać jak to się nazywa odma odpowietrzenie czy jeszcze jakoś inaczej
sajmon8526 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Głownie to odma sie nazywa ale mozna to takze nazwać odpowietrzeniem pokrywy zaworów.Nie wiem czy tylko serwis ale trzeba byłoby oszukac.Ale uwazam ze jezeli to by sie wzieło uzywke to i tak by długo nie wytrzymało bo ona bardzo szybko twardnieje i sie kruszy od temperatury i oleju.Ale z pewnościa serwis jak najbardziej tylko cena masakryczna.Ja oprócz tego zmieniałem rure dolotu która wchodzi w przepustnice.I za ten kawałek rury dałem 300 zł w serwisie.To mnie skasowali 700 zł za pare plastików:)
dawbor211 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 ceny serwisu to masakra jutro po dzwonie i się dowiem co i jak dzięki kolego za podpowiedzi
pitek846 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 hej dawbor mój kolega tez mial ten problem te wężyki odciął zastąpił je wężem gumowym który naciągnął na końcówki
szymus_k Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Też słyszałem o zastąpieniu tych plastikowych rurek gumowymi. i to nawet zdawało egzamin-jak mi popękają to się skuszę na gumowe:) Te rurki z głowic, chyba z tyłu silnika łączą się jeszcze z odpowietrzaniem bloku silnika (ten sam plastikowy szajs)- dostęp do tego to masakra i mordęga!
kicker Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Ja zastosowałem wąż gumowy od Żuka (nowy oczywiście) miał idealną średnicę i był na tyle elastyczny że udało mi się do naciągnąć na resztki tych plastikowych złączek, na razie krótko bo 1/2 miesiąca testowane ale tu się niema co zepsuć Na żółto zaznaczyłem jaki długi odcinek wymieniłem a na niebiesko którędy puściłem wąż, a nie mam niestety aktualnej foty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się