lider57 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam, mam problem kupiłem audi a4 1,8T z 1997 roku przebieg 145000 km i podnosi mi sie stan oleju na miarce do kontroli.Płynu chłodniczego nie ubywa jest cały czas taki sam stan .Kolor oleju ciemno brązowy zmiana była robiona na 142000 km we włoszech jest na to dokument.Silnik pracuje super odpala pieknie równiutko pracuje ciagnie spokojnie 210km/h.Co to może być ?????????????
bolek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Kolor oleju ciemno brązowy ???Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym olejem ale jezeli chodzi ci o plyn w zbiorniczku wyrównawczym i jezeli zamiast koloru jest takie gówno brązowe to na 99% wydmuchało uszczelke pod glowicą A oleju Ci przybywa bo uszczelka puszcza wode do oleju i w ten sposób przybywa oleju ale juz z wodą :!: Sprawdz na bagnecie czy na koncu masz taka maz i czy jest troszke pianki na nim
Wihajster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 tez obstawiam uszczelke pod glowica
bolek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Aha i jeszcze jedno,zasuwaj lepiej to warsztaciku na naprawe jak najszybciej bo silniki nie lubią raczej wody
szogun0 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam, mam problem kupiłem audi a4 1,8T z 1997 roku przebieg 145000 km i podnosi mi sie stan oleju na miarce do kontroli.Płynu chłodniczego nie ubywa jest cały czas taki sam stan .Kolor oleju ciemno brązowy zmiana była robiona na 142000 km we włoszech jest na to dokument.Silnik pracuje super odpala pieknie równiutko pracuje ciagnie spokojnie 210km/h.Co to może być ????????????? Musi ci ubywać płynu (może minimalne ilości), no chyba że wtryski tak leją, że paliwo przecieka do oleju. Tylko, że wtedy silnik nie pracowałby tak jak należy. Jeszcze powiedz czy sprawdzasz stan oleju w takich samych warunkach. Po postoju czy po jeździe. Bo jak każdy płyn ma swoją rozszerzalność cieplną. Poza tym po zgaszeniu silnika część oleju spływa jeszcze z góry powoli.
lider57 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To napewno nie woda dzisiaj zauwazylem ze olej smierdzi benzyna:( boje sie zajechac motor wiec narazie autko stoi w garazu jakies pomysly w czym tkwi problem??
Gość zdeniu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 no to chyba częściowo sam sobiw odpowiedziałeś skoro czuć w wodzie benzyne kwestia jak się tam dostaje
piurko Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 zdeniu w oleju czuć benzynę , czyżby pierścienie poszły :idea: i silnik ładnie pracuje :idea:
areckid Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 zdeniu w oleju czuć benzynę , czyżby pierścienie poszły :idea: i silnik ładnie pracuje :idea: Aby miec wiecej pewnosci proponuje sprawdzic sprezanie w poszczegolnych cylidrach, jezeli sa uszkodzone pierscienie (chocby w jednym) to pewnie bedzie ono sporo mniejsze. Jezeli woda sie dostaje do oleju to powinien przy korku wlewu oleju pojawic sie tzw. majonez (tu do wymiany uszczelka pod glowica, ewentualnie planowanie glowicy).
grzesioo Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Sprawdź olej 2 razy, ale na zupełnie zimnym silniku, np. następnego dnia po jeździe. Jeżeli lały by Ci wtryski to zauważyłbyś że auto inaczej chodzi i przykapca sobie na czarno, bo to chyba jest objaw za bogatej mieszanki, a na niebiesko to oliwa w paliwie.
Gość zdeniu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Jeżeli woda sie dostaje do oleju to powinien przy korku wlewu oleju pojawic sie tzw. majonez "majonez" przede wszystkim pojawia się jak autko lata na krótkich odcinkach i to nie jest akurat objaw dostawani sie wody do oleju co do tematu to sprawdź jak pisze areckid ciśnienie na garach
Gość Murzyn Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 co do tematu to sprawdź jak pisze areckid ciśnienie na garach tez mysle ze od tego trzeba by zaczac ...przynajmniej wykluczy sie pierscienie... pisales ze olej czuc benzynka wiec jezeli nie pierscionki to leja wtryski
marek Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 wtryski mogą lać podczas dobijania przez pompę paliwową ciśnienia zaraz po przekreceniu kluczyka... prosty test wyjmij wtryskiwacze podłącz do instalacji tak jak były, niech ktoś przekręca stacyjkę tak zeby pompa tłoczyła paliwo do uzyskania odpowiedniej wartości... jesli są już zuzyte powinienes zaobserwować który się "poci" pozdro
ERWIN Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 miałem to w poprzednim aucie. i u mnie okazało się że to uszczelka pod glowicą. można jeszcze odpalić silnik i odkręcić korek od zbiornika wyrównawczego jeśli płyn będzie buzował to uszczelka na 100 procent
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 czemu wypowiadasz się w wątku który ma niecały rok? po co go odgrzebujesz... .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się