Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Problem z odpaleniem


Azazello

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z opaleniem Audiolki mianowicie czy stoi w garażu czy na zewnątrz to bardzo słabo kręci dopiero za trzecim razem załapuje.Wymienione zostały świece żarowe,filtr paliwa i tu zaczyna się problem mianowicie założyłem przezroczysty wężyk od filtru paliwa do pompy wtryskowej i co chwilę od filtra przelatuje powietrze tak jak by gdzieś zasysał natomiast po zgaszeniu silnika paliwo cofa się od pompy do filtra gdzie nie powinno raczej tak być.Więc znowu założyłem stary filtr i dalej to samo ma ktoś pomysł czemu się tak dzieje za pomoc z góry serdecznie dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z opaleniem Audiolki mianowicie czy stoi w garażu czy na zewnątrz to bardzo słabo kręci dopiero za trzecim razem załapuje.Wymienione zostały świece żarowe,filtr paliwa i tu zaczyna się problem mianowicie założyłem przezroczysty wężyk od filtru paliwa do pompy wtryskowej i co chwilę od filtra przelatuje powietrze tak jak by gdzieś zasysał natomiast po zgaszeniu silnika paliwo cofa się od pompy do filtra gdzie nie powinno raczej tak być.Więc znowu założyłem stary filtr i dalej to samo ma ktoś pomysł czemu się tak dzieje za pomoc z góry serdecznie dziękuje.

ale jak jest zimny czy ciepły zle zapala?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie zawor zwrotny w pompie szlak trafil i temu Ci paliwo ucieka wraca do baku i sie zapowietrza. Proponuje na ten przezroczysty wezyk zalozyc zaworek zwrotny powinno pomoc. Jak nie to gdzies powietrze zasysa. pozspawrdzaj cz nie cieknie gdzies ropa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpocznij, od podociagania wszystkich polaczen lub wymiany zacoskow, poczawszy od zbiornika. [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 11:48_________________________________________________

pewnie zawor zwrotny w pompie szlak trafil i temu Ci paliwo ucieka wraca do baku i sie zapowietrza. Proponuje na ten przezroczysty wezyk zalozyc zaworek zwrotny powinno pomoc. Jak nie to gdzies powietrze zasysa. pozspawrdzaj cz nie cieknie gdzies ropa.

przeciez w 1,9 tdi VP cisnienie pojawia sie dopiero za pompa wtryskowa, we wczesniej odcinkach przewodow w czasie pracy silnika wystepuje podcisnienie, ktore wytwarzane przez pompe wtryskowa zasysa paliwo ze zbiornika, a przy okazji wszelkimi nieszczelnosciami powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...