marcin120383 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 witam jak w temacie mam minimum w zbiorniczku i czy można z takim stanem śmigać a w ogóle to jaki płyn można dolać na co zwrócić uwagę pozdrawiam
marcin120383 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 jak to kolor a firma ma znaczenie [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 19:08_________________________________________________inaczej co polecacie
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g004-g002-vw-audi-oryginal-i1434259867.html ale juz nie dolewaj tylko wymien
marcin120383 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 kolego a jak najszybciej stary płyn zlać i ile wchodzi w układ litr starczy
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 litr spokojnie wystarczy, sposob wymiany jęst na forum opisywany wielokrotnie
marcin120383 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 a jak to znaleźć kolego bo nie ukrywam jestem jeszcze
marcin120383 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 nic nie wskakuje jak wymienić
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ok potrzebujesz benzyne ekstrakcyjna i sprezarkę wyciagasz wszystkie przewody jakie mozesz i zbiorniczek wszystko dmuchasz powietrzen, płuczesz benzyna i czekasz az wyschnie dobrze jest wyciagnąc maglownice, wówczas dokładnie opróznisz caly uklad ale roboty jest z tym do zajeb..ania jak masz odpiete przewody to musisz pare razy poruszac kierownica od lewej do prawej jak cos to dzwon nr masz ponizej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się