Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak temperatura silnika


marcin120383

Rekomendowane odpowiedzi

Witam do pracy mam 10 km po jakim czasie po wina ruszyć wskazówka temperatury . Jak jestem na miejscu to wskazówka minimalnie się rusza standart po tak krótkim odcinku czy szukać jakiejś przyczyny pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standard przy minusowych temp. Ja mam 5 km do pracy i wskazowka nawet nie drgnie

nie standard, bo powinna już się podnosić.

po 10km powinna śmiało dojść conajmniej do 80*C

i co to znaczy:

czasie po wina ruszyć wskazówka

? :decayed:

używaj też znaków interpunkcyjnych. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po około 7-8km (temperatura na dworze w okolicy -4) wskazówka dobija do 70 a później to już idzie dużo szybciej i zatrzymuje się na 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 5 km u mnie jest ok 60 st. po 8 juz 90st. Sprawdz sobie ile na klimatroniku pokazuje Ci st. Byc moze termostat juz nadaje sie do wymiany. U mnie bylopodobnie po 15 km ledwo co do 80st dochodzilo nigdy do 90 po wymianie termostatu wrocilo do normy wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by ktoś potrzebował to mam oryginalny sprawny używany :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do pracy mam jakies 35 km- 90 stopni pojawia sie po ok. 12 km.Ale to nie zawsze zależy czy to jest jazda ciągła czy szarpana (korki, światła)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem po co ta dyskusja jeżeli auto po pewnym czasie osiąga 90 i trzyma tyle to jest ok a czy się nagrzeje po 10 km czy po 15 km czy jest -20 czy +20 jade wolno bo korki albo jade szybko bo droga poza miastem jest tyle czynników powodujących wolniejsze lub szybsze nagrzewanie że myśle że jeżeli sie nagrzeje i nie spada poniżej tych 87 (otwarcie termostatu) to jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do pracy mam 10 km po jakim czasie po wina ruszyć wskazówka temperatury . Jak jestem na miejscu to wskazówka minimalnie się rusza standart po tak krótkim odcinku czy szukać jakiejś przyczyny pozdrawiam :notworthy:

Jeśli masz wszystko sprawne termostat czujnik temperatury to po przejechaniu od 8-12 kilometrów masz mieć 90 stopni na zegarze przy włączonym ogrzewaniu na 23 stopnie jadąc do 2000 obrotów ze względu na turbinę jak zimny silnik.Natomiast po mniej więcej 5 km wzkażnik temperatury powinień ruszyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do pracy mam 10 km po jakim czasie po wina ruszyć wskazówka temperatury . Jak jestem na miejscu to wskazówka minimalnie się rusza standart po tak krótkim odcinku czy szukać jakiejś przyczyny pozdrawiam :notworthy:

Jeśli masz wszystko sprawne termostat czujnik temperatury to po przejechaniu od 8-12 kilometrów masz mieć 90 stopni na zegarze przy włączonym ogrzewaniu na 23 stopnie jadąc do 2000 obrotów ze względu na turbinę jak zimny silnik.Natomiast po mniej więcej 5 km wzkażnik temperatury powinień ruszyć

pozwolę sobie zapytać, skąd te dane? i dlaczego na zimnym silniku jechać do 2000rpm? Turbina może i powinna pracować nawet na zimnym silniku. Najważniejsze, żeby diesel chwilę odczekał po odpaleniu, żeby olej rozszedł się po silniku i turbinie. Wtedy można jeździć do tych już 2500-3000rpm spokojnie. Jasne, że bez pałowania ale normalnie można jechać. Chyba, że się mylę to niech mnie poprawią inni dizlowcy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ja po dojechaniu na miejsce to tak jak pisałem ledwo się rusz i auto jest parkowane w garażu grzanym czyli co wymienić termostat :co: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wypowiem sie tak - jadac spokojnie na około 2000rpm i czasami dokrecajac 2500rpm przy zapinajac kolejnych biegów - temp. wolno sie zwiekasz ale po pracy jak wsiadam i przejade kilometr i wskakuje na autostrade jadac na 5tce na 3000-3500rpm 90stp mi wskakuje dosc szybko jakies 5km. potem jak zjeźdżam na centrum temp.spda do około80stp i spowrotem wskakuje na 90stp i juz tak sie utrzymuje - nie jest to otwarcie termostatu. teraz przy tych temp.termostat sie raczej nie otworzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak co pierwsze termostat czy czujnik temperatury wymienić można to jakoś zlokalizować pozdrawiam :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj wcale nie, jak dmucha ci gorące powietrze to termostat ok. tez chciałem wymieniać czujnik ale najpierw odpiąłem niebieską wtyczke, była tak zaje......ana ze :gwizdanie: wyczysciłem ją i wszystko juz na zegarach gra, czas pracy 1 min koszt wypalona jedna faja :decayed: wskazówka tez mi wariowała raz 70 raz 80 potem spadała na 0 i ewidetnie cos mu sie w główce wypało, czujnik masz po prawej stroni emororowni jak stoisz przodem za silnikiem, jest o tym czujniku sporo postów wystarczy mieć 5 minut wolnego czasu i użyć wyszukiwarki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie pod temat,jak macie 90 na blacie i na klimatroniku 90 to wąż zbiorniczka wyrownawczego ten dolny jest ciepły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...