maniek1983 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam Wiem ze podstawa to zrobienie logów ale naprawde nie mam teraz w mojej okolicy warunków a wiec moze cos podpowiecie Panowie otóż mam problem z mocą auto na 1 2 3 biegu ciagnie ladnie do 100km/h 4 i 5 jest zamulona ale ogólnie maksymalna predkość jaką mogę osiagnąć to 120km/h a wiec to co wyczytalem z forum to n75 dzis zmostkowalem wezyki te co dochodza do n75 czerwony i niebieski i auto jedzie juz do 140km/h ale nie wiecej a wiec wychodzi na to ze n75 jest ok???????? następna sprawa to moze byc nieszczelność od ic do turbiny ogladalem wszystkie zlaczki rurki i niby wzystko ok po podlączeniu komputera wyskakuje błąd 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym nie wiem juz gdzie szukac aha a jesli zrobie logi satyczne to cos wiecej bedzie wiadomo? czy musi byc komplet statyczne i dynamiczne?[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 17:44_________________________________________________aha panowie jeszcze jedna sprawa otóż podłączenie wezyków do n75 znalazlem na forum takie podłączenie ja natomiast mam troche inaczej otóż wezyk czerwony od turbo wchodzi do n75 w metalowy kruciec przy w tyczce a czarny z drugiej strony tak jak zanaczylem a na obrazku jest inaczej??????? czyli mam zle to podłączone???? [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 17:51_________________________________________________ok z tego co sie orientuje to mam dobrze podłączone nie mam pojecia czemu na tym obrazku wlasnie jest tak :mysli: aha jakies 20 minut temu podlaczylem ponownie wszystko normalnie jak bylo i przy uzyciu malej gorki na ktorej mialem 110km/h uzyskalem potem na prostej 150/km/h nie wiem o co chodzi tu ;( ludzie pomóżcie chcialem sie za to wziasc po zimie jak bedzie juz mozna logi zrobic ale dzis przy wyprzedaniu cinquacento ktore mialo 110 km/h mozna powiedziec ze sie scigalem z nim widzialem ich przerażone miny jak widzieli mnie na sasiednim pasie i auto z naprzeciwka na moim pasie :embarrassed: nie moglem ich wyprzedzic ;( ;(A czy kto sie orientuje czy jeli zrobie logi dynamiczne w grupie 011 to cos sie okaże???????? chociaz bym te spróbowal zrobic napewno to niejest bardziej niebezpieczne jak codzienne wyprzedzanie
mcm Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:
maniek1983 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 witam ok panowie juz sie u mowilem na logi jesli pogoda sie nie zepsuje bende mial komplet we wtorek :> aha i mam teraz wielka prosbe otóż znalazlem takie cos na internecie: ja wlasnie wyjelem zaworek i dmuchajac w dolny kruciec (wezyk czarny) to nic sie niedzieje bo ten otwor jest jakby zamkniety natomiast dmuchajac w kruciec górny(wezyk czerwony) powietrze wychodzi kruccem bocznym (wezyk niebieski) gdy podam napiecie na zaworek to dmuchajac w dolny kruciec (wezyk czarny) powietrze wychodzi bocznym (wezyk niebieski) a gorny kruciec (czerwony wezyk) jest zablokowany a wiec cos nie tak jest z tym zaworkiem dodam ze jak podaje napiecie na zaworek to on cyka a wiec chyba nie jest spalony ale dlaczego on u mnie dziala jakos na opak??????????????? to zdjecie mojego zaworka
Sztomel Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 N75 sprawdza się tak : dmuchać należy zawsze w wężyk podłączony do króćca przy wtyczce (czyli tak jak fizycznie N75 dostaje ciśnienie z muszli zimnej turbosprężarki będąc zamontowanym w układzie ciśnieniowym przy silniku) i : 1. Jeśli nie podajemy zasilania (na krótko) na N75 to wdmuchiwane powietrze powinno wychodzić tylko króćcem przeciwległym a króciec boczny musi być zamknięty. 1. Jeśli podamy zasilanie na N75 to wdmuchiwane powietrze powinno uchodzić tylko króćcem bocznym (podającym ciśnienie do siłownika przy turbo uchylającego zawór upustowy) a przeciwległy powinien być zamknięty. Jeśli jest inaczej niż podałem wyżej to należy N75 rozebrać i sprawdzić jego stan czystości wewnątrz oraz sprawdzić czy sprężyna jest cała.
maniek1983 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 dziekuje ci bardzo sztomel [br]Dopisany: 05 Luty 2011, 11:57_________________________________________________otóż ta moj zaworek wlasnie dzialal na opak nie mam pojecia czemu ale dzis otworzylem go i przeczyscilem sprezynka cala byla wiec wszystko porzadnie oczyscilem i skleilem do kupy i co to samo zaworek dziala na opak wiec podłączylem go tak i moc wrocila :decayed: nie wiem dlaczego tak ten zaworek dziala na opak ale teraz wiem jak auto jezdzi z turbo przy 120km/h on cignie dalej :decayed: narazie tylko do 150km/h go przetestowalem bo pogoda straszna dzis ale mam nadzieje ze bedzie ok aha tylko na 3 biegu tak przy 3000tys obrotów lekko zadusi sie ale potem ciagnie dalej [br]Dopisany: 05 Luty 2011, 17:25_________________________________________________tylko pytanie chyba sie nic nie stanie jesli bende jezdzil z tak podpietym zaworkiem?
Sztomel Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem, że działa odwrotnie ale skoro teraz jest Ok to tylko się cieszyć :>
maniek1983 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 no ciesze jak go kupilem przed zima to juz mial taka moc a teraz to rakieta jest moim zdaniem to n75 cos odbilo bo tak auto przyprowadzilem z niemiec mial jeszcze kolorowe wezyki dochodzace do zaworka chyba orginalne bo sparciale :> nawet te dziwne opaski zaciskowe byly jeszcze po za tym zaworek byl podlaczony ksiazkowo tak jak tu na forum przeczytalem a wiec n75 chyba sfiksowal
Grzesiekkbc Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 A może to jest fabryczny bonus PS i w ten sposób z 90ps 1z, AHU oooo robi 110AFN :gwizdanie: Żeby to było takie proste
maniek1983 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 heheheheh no fajnie by bylo ale teraz juz moge wyprzedzac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się