Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dobre napięcie akumulatora a na drugi dzień nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od paru dni mam problem z odpaleniem auta po przerwie w jeździe ~24h. Po prostu nie chce wtedy kręcić. Dzisiaj podpiąłem multimetr (miernik) i na wyłączonym pokazuje 12,8v a na włączonym silniku 14,3v. Niby cacy a jutro pod wieczór już nie odpali. Pobór prądu w spoczynku znikomy coś około 0,4A. Aku podobno 2 letni 74Ah i 640A (kupiony razem z autem) coprawda marki nie znam.

Opublikowano

Sprawdź ile spada niepięcie przy odpalaniu tzn jeden mierzy napięcie, a drugi odpala

albo znajdź w swojej okolicy punkt z akumulatorami i podjedz na diagnozę, u mnie w okolicy taki zabieg nic nie kosztuje, a dowiesz się wszystkiego o swoim aku :good:

Opublikowano

aku do wymiany :cool1:

Opublikowano

Hehe w Warszawie niestety jest inaczej... Nawet za podpompowanie koła trzeba płacić (ostatnio byłem świadkiem takiej akcji)

Hmm sugerujesz, że prąd rozruchowy w aku 640A jest zbyt niski? Dotychczas było wszystko cacy, tylko odkąd trochę zimy przyszło.. Zastanawiam się czy to aku, bo jak tak to coś sobie skombinuję

@wojtekce hmm to dlaczego wszystkie wartości które zmierzyłem są takie jak powinny? No i po 2 latach do wywałki? Hehe co za czasy

Opublikowano

@wojtekce hmm to dlaczego wszystkie wartości które zmierzyłem są takie jak powinny? No i po 2 latach do wywałki? Hehe co za czasy

takie akumulatory mamy na rynku :gwizdanie: po gwarancji padają

Opublikowano

musiałbyś sprawdzić poziom elektrolitu

a co do trwałości aku to wszystko zależy od tego jak go ktoś traktował tzn może został kilku krotnie rozładowany do zera i ostro naładowany i aku się kończy po takich zabiegach

Opublikowano

Ten jest coprawda z niemcowni (zakup razem z autem)

Ale odpowiedz jak możesz dlaczego napięcie jest ok a ten syf nie działa jak należy?

Poziom elektrolitu jest w porządku w każdej komorze-sprawdzone. Wszyscy wiemy jak miło wyjmuje się aku z a4.....

Opublikowano

możesz mieć zasiarczone przegrody (chyba tak to sie nazywa) najlepiej podjechać do speca od aku

napięcie będzie, ale jak obciążysz aku np,rozruchem, a to dość sporo prądu, aku nie wyrabia, a napięcie spada

Opublikowano

kolego posprawdzaj sobie klemy.czy nie sa zasyfione.jezeli nie bedzie dobrego styku to nawet na nowym aku nie zapalisz. :hi: jezeli nie to zapewne bateria do wymiany. :gwizdanie:

Opublikowano

Klemy się lepią czymś...Może to jakiś rodzaj zabezpieczenia. Poza tym miesiąc temu było cacy, jak pojeżdzę i za chwile chcę odpalić to jest ok więc tu już bym klemy wyeliminował...Problem jest po 12-24h

Opublikowano

Tak też myślałem. Lepsze to, niż alternator;p Dzięki za pomoc!

Opublikowano

Bateria do wymiany. :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...