Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Meetingi KUJAWSKO-POMORSKIE


felipe.avant

Rekomendowane odpowiedzi

Też Wam tak mega muli to forum to tej aktualizacji ??? Strasznie to wszystko teraz chodzi :thumbdown:

Też Wam tak mega muli to forum to tej aktualizacji ??? Strasznie to wszystko teraz chodzi :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jedrekx

    5090

  • Reniu

    3605

  • Artur82

    2597

  • WIŚNIA

    2451

Top użytkownicy w tym temacie

10 godzin temu, FroS-t napisał:

Też Wam tak mega muli to forum to tej aktualizacji ??? Strasznie to wszystko teraz chodzi :thumbdown:

Też Wam tak mega muli to forum to tej aktualizacji ??? Strasznie to wszystko teraz chodzi :thumbdown:

Tak, zarówno na komputerze jak i wersji mobilnej :facepalm:

 

Do SWAPu w b5 z 280mm na 312mm, potrzebuję zaciski i jarzma (stalowa zwrotnica) ? Mam okazję na zestaw za 100zł.

Edytowane przez A4CCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to ciągle trwa zaciąganie danych.. to dlatego. pamiętajcie, że nasze forum jest naprawdę duże i jest co zgrywać... :) będzie lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, A4CCH napisał:

Tak, zarówno na komputerze jak i wersji mobilnej :facepalm:

 

Do SWAPu w b5 z 280mm na 312mm, potrzebuję zaciski i jarzma (stalowa zwrotnica) ? Mam okazję na zestaw za 100zł.

zaciski, jarzma, tarcze, oslony(jak chcesz ) i chyba dobrze tez wezyki zmienic razem z zaciskiem z tego co pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 100zł chyba warto SWAP co ? (zaciski, jarzma). I potrzebuję pod stalową zwrotnice, dobrze pamiętam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jedrekx napisał:

z tego co wiem to ciągle trwa zaciąganie danych.. to dlatego. pamiętajcie, że nasze forum jest naprawdę duże i jest co zgrywać... :) będzie lepiej :)

No wlasnie Hugo mi wczoraj odpisał że jeszcze mieli dane:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2017 o 15:33, karpatka napisał:

Siema :hi:

Mordeczki gdzie w Bydgoszczy można zregenerować pompę wspomagania?

Ja wolałem kupic nową, ale napewno nie dawaj do tego zakładu w Niwach gdzie magle i pompy regenrują, nieudaczniki straszne, kase, czas i nerwy przez tych korasów tylko straciłem....

B6 u nich robiłem, mieli mi regenerowac magiel, nie mieli od B6 to wstawili od B7 ale ........servtronic a otwór zaślepili gdzie powinien dojsc przewód od dynamicznego układu, efekt taki że auto gasło przy ruszaniu taki był opór na pompę, dwie lawety zapłacilem, jak fura gasła pojechałem na parking , dwa bączki i jak wy***rdolił ten zaslepiony otwór to całe auto w płynie od wspamagania, po miesiącu jak juz miałem piane i pojechałem zabrac auto to okazało się że dauny zalały różowy płyn od wspmagania......skończyło sie na kupnie nowego magla i nowej pompy, a u nich ostrą awanturą i oczywiście zwrotem kasy......także, naprawde dauny z nich niemilosierne, jeden głupszy od drugiego tam .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry:

Bartek, wczoraj widziałem Twoje ex Cabrio.. .jak można było je spaskudzić z przodu ledami a'la a6 c6... z tyłu czarne lampy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, A4CCH napisał:

Wymieniał ktoś z Was płyn od wspomagania w B5 ? :mysli:

No raczej, jak w każdym innym aucie się wymienia, zdejmujesz wąż od powrotu do zbiorniczka i majtasz lewo prawo az wszystko wyleci, potem gasisz audinie.
Następnie zakładasz wąż z powrotem, zalewasz wszystko i kręcisz lewo, prawo aż się odpowietrzy. Ot cała magia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Brzeziak napisał:

No raczej, jak w każdym innym aucie się wymienia, zdejmujesz wąż od powrotu do zbiorniczka i majtasz lewo prawo az wszystko wyleci, potem gasisz audinie.
Następnie zakładasz wąż z powrotem, zalewasz wszystko i kręcisz lewo, prawo aż się odpowietrzy. Ot cała magia.;)

Wąż powrotny rozumiem że to ten mniejszy ? Ściągać go przy zbiorniku na płyn, czy na dole ? Słyszałem że na zgaszonym silniku to się robi, i że również warto przepuścić trochę nowego płynu przez układ w celu przepłukania. Nigdy tego nie robiłem stąd pytania. To moje drugie auto, proszę o trochę wyrozumiałości :D Pierwsze to OLEJO ŻERNE Audi 80 ^^ Tam nie zmieniałem tylko przepalała, miałem ją z rok, i tak do pierdół w niej uwagi nie przywiązywałem, miała wytrzymać aż uzbieram na inne auto. No i nastało, o tą już dbam jak się należy :) A jaki olej polecicie ? G 002000 MINERALny, słyszałem że syntetyka nie można, bo o-ringi na maglu są pod minerała i na syntetyku może puścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.01.2017 o 08:20, jedrekx napisał:

:bry:

Bartek, wczoraj widziałem Twoje ex Cabrio.. .jak można było je spaskudzić z przodu ledami a'la a6 c6... z tyłu czarne lampy..

ehh.. no nic nie poradzisz, a o gustach się nie dyskutuje.. fakt faktem, że wszystkie moje ex auta tracą na uroku w rękach nowych właścicieli tymbardziej Audi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...