Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Lampa błyskowa do aparatu ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie.. jestem ostrym amatorem jeśli chodzi o pykanie fotek. Posiadam lustrzankę Sony A300 i do tego kitowy obiektyw : 18-70

99 % zdjęc jakie robię to zdjęcia przedmiotów - kierownice itp. I tu pytanie.. nie posiadam żadnego dodatkowego oświetlenia, zdjęcia robię przeważnie bez lampy bo z błyskiem wychodzą z d*py w moich amatorskich warunkach.

Zastanawiałem się nad kupnem lampy która równomiernie oświetlała by fotografowany przeze mnie przedmiot. Pytanie - jaką lampę kupic ?

Czy to będzie dobrym rozwiązaniem http://allegro.pl/lampa-pierscieniowa-macro-delta-drf-14-sony-i1441960485.html ??

Opublikowano

a sprobuj zanim kupisz flasha ustawic sile blysku manualnie we wbudowanej lampie, np. na -2

mozesz jeszcze zrobic "dyfuzor" rozpraszajacy blysk

wystarczy na wbudowanym flashu nakleic na chwile kawalek bialej karki (nieduzy)

kombinuj :good:

Opublikowano

Lampa macro to bdb wybór

Opublikowano
  • Autor

Lampa macro to bdb wybór

Stary rozwiń bo ja podejrzewam, że to bardzo dobry wybór tylko nie chciałbym wydac na urządzenie z którego będę nie zadowolony :wink4:

Ta lampa z linku w pełni wydoli do amatorskich foto ?

Opublikowano