Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o porównanie logów stat. grupa 13,18,23


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam robiłem logi statyczne w grupie 13,18,23 w styczniu i drugi raz w lutym niewiem co się dzieje z pompkami i auto coś dymi bardziej.

luknijcie i zobaczcie co się może dziać

logi ze stycznia :

gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/457f90ee81a2d0d1.html

gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354085a84ff0a1d5.html

gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c31597c4f81a75.html

i logi z wczoraj:

gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded8ec4b755fb4fd.html

gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e2be406cffe4925.html

gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54db2fe7f0ce20b1.html

dziwią mnie te ujemne wartości w gr.023 wcześniej na jednym cylindrze a teraz już na trzech, nie wspomnę o zmianach w gr.013 w ciągu trzech tygodni

Opublikowano

witam robiłem logi statyczne w grupie 13,18,23 w styczniu i drugi raz w lutym niewiem co się dzieje z pompkami i auto coś dymi bardziej.

luknijcie i zobaczcie co się może dziać

logi ze stycznia :

gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/457f90ee81a2d0d1.html

gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354085a84ff0a1d5.html

gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c31597c4f81a75.html

i logi z wczoraj:

gr.013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded8ec4b755fb4fd.html

gr.018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e2be406cffe4925.html

gr.023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54db2fe7f0ce20b1.html

dziwią mnie te ujemne wartości w gr.023 wcześniej na jednym cylindrze a teraz już na trzech, nie wspomnę o zmianach w gr.013 w ciągu trzech tygodni

Jest źle a w szczególności korelacje jak i BIPy na 1 cylindrze :confused4: a co do korelacji to i na pozostałych pompkach są nie dobre :confused4:

Na jakim paliwie jeździsz?? Bo jak na kiepskim paliwie to za chwilę będziesz wymieniał pompki.

Spróbuj zalać na pełny bak paliwa środka do przeczyszczenia wtryskiwaczy najlepiej STP do DIESLA i wyjeździć bak i wtedy sprawdzić korelacje w gr 013 i BIPy w gr 023 i wrzuć dla porównania.

Takie są moje sugestie ale niech się inni wypowiedzą na ten temat.

A tak poza tym najlepiej zrób całą diagnostykę autka bo po samych gr odpowiedzialnych za pompki wygląda źle z samymi pompkami :no:

Opublikowano

ostrej gnojówy musiałeś zalać.zlej z baku ten syf,wymień filtr paliwa. wypal jeden zbiornik i podłacz znów pod lapka i patrz co sie dzieje.jak nie pomoże to pompki na stół.

Opublikowano

sprawdź wtyczki/ połączenia kabelków na pompkach lub kostkę na listwie.

Opublikowano

sprawdziłem wtyczki na pompkach ciasno schodziły to chyba łączy, wymieniłem filtr paliwa i powietrza, przeczyściłem egra i nic dalej bez zmian!

nie wiem czy jest możliwe żeby pompki tak szybko padły bo przecież w styczniu korekcje na 13bloku były dobre i bipy chyba zresztą też a za miesiąc taka zmiana, może jescze jakieś pomysły bo sam już niewiem co robić może tą listwe wymienie 170zł na allegro może tam sie coś przerwało a niewiem jak to sprawdzić elektronicznie.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 17:45_________________________________________________proszę o pomoc!!

Opublikowano

listwa nic ci nie da.

Opublikowano

ale tak w ogóle jak sie zachowuje silnik?

podajesz wartosci po z vagowaniu fakt jest nie ciekawie ale co sie dzieje z praca silnika?

Opublikowano

tak jak napisał kolega wyżej, minus oznacz problemy z dostarczaniem paliwa, wyjezdz bak, wymien filtr, zalej do pełna, i stp

Opublikowano

Pokaż jeszcze gr.001

Opublikowano

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be29af39917026f9.html[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:02_________________________________________________to jest log grupy 001[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:03_________________________________________________ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem).

po przyczyszczeniu egra już prawie nie dymi, zalałem płyn do czyszczenia pompek z motula zobacze czy to coś da

[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:20_________________________________________________tylko skąd takie pogorszenie tych korekcji i bipów w ciągu niespełna miesiąca to mnie najbardzie nurtuje[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:21_________________________________________________na biegu jałowym nic nie trzęsie chodzi równo

Opublikowano

Może łącznik elastyczny za kolektorem już wywalony i może powodować wibracje.

Opublikowano

Czasem zapycha się tak sadzą, że staje się sztywny i nie tłumi drgań, czasem pęka i przepuszcza spaliny oraz brzęczy.

Złap za rurę za tym łącznikiem i szarp ją, pukaj pięścią i ciągnij rurę wzdłuż auta - czy wydłuża się i skraca.

Powinien bez brzęczenia pracować.

Ja u siebie wymieniłem (tematów jest od groma, a wielu pomimo kosztowniejszych wymian nie pozbyli się drżenia) i póki co mam zamiennik bosala. Mamy ten minus, że nasze łączniki są krótkie.

Inne marki montują długie łączniki po 20-30cm (np. volvo) i żadne drżenia nie przechodzą na budę.

Zakupiłem dla siebie używkę od citroena C5 HDI - w porównaniu z seryjnym jest DUŻO BARDZIEJ elastyczny i latem chciałbym go wspawać zamiast puszki kata.

Opublikowano

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be29af39917026f9.html[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:02_________________________________________________to jest log grupy 001[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:03_________________________________________________ PODCZAS PRZYŚPIESZANIA NA 3,4 ORAZ 5 BIEGU W OBROTACH 1800-2100 CZUĆ SILNE WIBRACJE (gałka od biegów i ogólnie trzęsie autem).

po przyczyszczeniu egra już prawie nie dymi, zalałem płyn do czyszczenia pompek z motula zobacze czy to coś da

[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:20_________________________________________________tylko skąd takie pogorszenie tych korekcji i bipów w ciągu niespełna miesiąca to mnie najbardzie nurtuje[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 18:21_________________________________________________na biegu jałowym nic nie trzęsie chodzi równo

jak chodzi równo przeciez obroty faluja :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...