Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Kolbuszowskie godzina 16.00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no ja tez zapierd...łem z tym katem jak robiłem turbo,ale co sie odwlecze to nie uciecze,to pewnie niezle pocisnołes na autostradzie:)150 kucy to juz fajna jazda,cena tez spoko.

ps:szukam w miare dobrego diselka w granicach 4 tysiecy,jakby ktos cos słyszał prosze o info.

No nawet :decayed: 500 km i srednia 100/h :decayed: a spalanie 7,6 w dwie osoby i 200 kg w kuferku i oponach 225 wiec calkiem spoko :> a o autku daj ogloszenie w "sprzedam, kupie"

Opublikowano

A mnie juz dawno kusi na tekigo chipsa. Kolega zaprasza mnie na wiosne na gropowke do kom sportu w krakowie. Moze sie skusze jak sie fura wczesniej nie rozkraczy he he

Turbinie juz podziekowalem za wspolprace i siedzi "nowa" :)

Opublikowano

A ja pykłem se panowie chipa w weekend :> Kurcz troszke bida bo tylko 151 kucy i 343Nm, Byłem w EcuProject w Wrocławiu, i troche zajebalem bo filtry, oleje itd mam do wymiany za dwa tysiaki wiec moglem to zrobic przed chipem :wallbash: No i chlopaki mowili ze kata moglem wywalic bo juz dawno nie spelnia swojej roli a raczej tylko przeszkadza.. No al autko bez porownania :decayed: :decayed: Tomasz mozemy teraz na kresce stawac :naughty: :naughty:

hehe spoko nie ma problemu :tongue4:

Opublikowano
gdzie regenerowałwałeś turbine jesli wolno spytac,i czemu to robiles,padła całkiem...

Co tam Jacek znow problmy z turbawka??

Opublikowano

gdzie regenerowałwałeś turbine jesli wolno spytac,i czemu to robiles,padła całkiem...

A zaczęło się od tego że zaczeły mi się przypiekac kierownice ( przeładowywało mi co chwile), miałem zamiar sobie to sam rozebrac i wyczyscic co mi sie udało jednak pojechałem jeszcze do znajomego ktory spedzil przy turbawkach a z 5 lat, no i stwierdzil ze wszystko jest ok oprocz tego ze turbulum puszczalo juz znaczne ilosci oleju. I tak znajomy zabral mnie do jego znajomego ktory regeneruje turbiny i tak po znajomosci za 400 zl dostalem nowa(regenerowana) turbine. Ponoc taniej sie juz nie da bo same czesci i jakies tam przetloczenia i wywazania tyle kosztuja.

A normalnie gosc kolo 600 700 zl bierze. Przewaznie ma gotowe turbiny na wymiane a jak nie to trzeba poczekac z 2 3 godziny i robi na miejscu.

Pozdro :)

Opublikowano

co wy na to ;

http://i359.photobucket.com/albums/oo39/bilforum/IMG_1919.jpg

grill już znalazłem tylko kratek nie ;(

http://i359.photobucket.com/albums/oo39/bilforum/IMG_1919.jpg

spodobało mi sie to a przez zimę zaczne kompletować graty :evil:

w San Trope byłem na jednym z szrotów patrze a tu ani jednej a czwórki :confused4:

myślałem że znajdę jakąś a4 to kupie kilka rzeczy a tu ni uja

Opublikowano

Nie nie,u mnie narazie spoko,nawet myslałem ze regenerowana jest gorsza ale puki co ja narazie jestem zadowolony,to powiem Ci Tomek ze bardzo tanio to załatwiłes,najważniejsze zeby tylko dobrze chodziła.

To co Koman juz nie kupujesz b6-stki?

Opublikowano

No póki co śmiga jak należy, z początku miałem taki problem że bardzo poźno sie załączała tak przy około 2,200 obr coś jak w toledach.

Trochę postukałem popukałem :kox: pokręciłem sztangą troche i łapie teraz niżej. Ale masz racje ori turbulum dużo lepsze są a już napewno wyżekajmy sie turbin składanych na chińskich zestawach naprawczych.... zło w najczystszej jego formie :)

Opublikowano
Trochę postukałem popukałem pokręciłem sztangą troche i łapie teraz niżej. Ale masz racje ori turbulum dużo lepsze są a już napewno wyżekajmy sie turbin składanych na chińskich zestawach naprawczych.... zło w najczystszej jego formie

zrob jakies logi bo jak na pale regulowales sztanga bo moze dalej za malo pompuje..

Opublikowano

logi robilem zaraz po regulacji... przy niskich obrotach dalej bylo troche malo... a pozniej turbulum wstaje i laduje troche nawet wiecej niz cisnienie zadane wiec nie chcialem juz wiecej krecic. kusil mnie jeszcze ten ogranicznik ale balem sie ze jak go przestawie to kierownice spotkaja sie z wirnikiem :)

masz jakies doswiadczenie z tym??

Nizej daje linka do logow.

Haslo: a4-klub.pl

Logi fanthom.rar

Logi w exelu z wykresami , ponumerowane po kolei...zaraz po montazu i pozniej po regulacji. No i tak juz zostawilem jak jest w 4 logu (+3obr.)

Opublikowano

Tzn ja mam doswiadczenia takie ze kiedys mialem b6 awx i krecilm sztanga bo mialem dziwny dzwiek przy schodzeniu z obrotow, mi sie udalo bo ogranicznik wykrecilem o 1/2 obrotu al slyszalem ze nie wyregulowana moze byc zabujstwem dla turbinki..

Opublikowano

No mi tez sie wydaje ze juz w miare normalnie pracuje to nie chce tam grzebac zabardzo w niej :)

Tak kiedys myslalem ze jak nowe turbulum siedzi to mozna by konikow dokupic teraz do furmanki :evil:

Opublikowano
No mi tez sie wydaje ze juz w miare normalnie pracuje to nie chce tam grzebac zabardzo w niej

Tak kiedys myslalem ze jak nowe turbulum siedzi to mozna by konikow dokupic teraz do furmanki

Turbina musi tylko pompowac..wazne jest uklad zasilania paliwa, przeplywomiez, wolny wylot spalin tzn kat do usuniecia no ale ja polecam chipa jak najbardziej..

Opublikowano
No mi tez sie wydaje ze juz w miare normalnie pracuje to nie chce tam grzebac zabardzo w niej

Tak kiedys myslalem ze jak nowe turbulum siedzi to mozna by konikow dokupic teraz do furmanki

Turbina musi tylko pompowac..wazne jest uklad zasilania paliwa, przeplywomiez, wolny wylot spalin tzn kat do usuniecia no ale ja polecam chipa jak najbardziej..

No to tak.

Przeplywka siedzi juz nowa boscha hehe. Katowi juz dawno podziekowalem :hi: zaslepilem tez egr tak z ciekawosci, wyczyscilem dolot N95, kusilo mnie jeszcze zeby intercooler wyczyscic ale zabraklo czasu. powymienialem polowe rurek podcisnienia, nowe hydroregulatory(czy jak inni mowia szklanki czy kielichy) sobie zalozylem :) ogolnie sporo mialem grzebania przy staruszce:)

Nie bede wspominal juz o wachaczach, altku :kox:

Natomiast czego nie jestem pewien to wtryski i pompa wtryskowa wlasnie, sam nie potrafie ocenic ich kondycji :P

Opublikowano
Przeplywka siedzi juz nowa boscha hehe. Katowi juz dawno podziekowalem zaslepilem tez egr tak z ciekawosci, wyczyscilem dolot N95, kusilo mnie jeszcze zeby intercooler wyczyscic ale zabraklo czasu. powymienialem polowe rurek podcisnienia, nowe hydroregulatory(czy jak inni mowia szklanki czy kielichy) sobie zalozylem ogolnie sporo mialem grzebania przy staruszce:)

Nie bede wspominal juz o wahaczach, altku

Natomiast czego nie jestem pewien to wtryski i pompa wtryskowa wlasnie, sam nie potrafie ocenic ich kondycji

Poszukaj na forum bylo sporo o ukladach wtryskowych w 110kach moze odrazu lepiej wymienic na wydajniejsze jak juz chcesz to zrobic raz a dobrze :good:
Opublikowano

Tak wtryski wydajniejsze, to i pompa 11'stka by sie przydala hehe :) to na to by wyszlo ze caly osprzet mialbym nowy.. :P

A pasuje mi jeszcze tarcze wymienic bo wibrowac delikatnie zaczynaja tak powyzej 140km/h.

Opublikowano

jaki tu ruch ostatnio :decayed:

Opublikowano
Tak wtryski wydajniejsze, to i pompa 11'stka by sie przydala hehe to na to by wyszlo ze caly osprzet mialbym nowy..

A pasuje mi jeszcze tarcze wymienic bo wibrowac delikatnie zaczynaja tak powyzej 140km/h.

Noo dokladnie :good: i wtedy juz idziesz pod 150 koni spokojnie :decayed:

Tarcze radze TRW, kupilem ATE bo "najlepsze" i sie rozczarowalem, 5 tysi i zaczly bic :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...