Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z hamulcem ręcznym


tomek_zgr

Rekomendowane odpowiedzi

witam.podepne sie pod temat aby nie zakładać nowego wątku.u mnie jest podobnie tyle że zmieniałem tarcze i klocki i tłoczek miałem problem z nim bo wywaliłem z niego bebechy i przełożyłem do nowego wszystko odpowietrzyłem i teraz mam tak że hamulec nożny jest lux zaciągam ręczny ledwo łapie na pierwszy ząbek ,zaciagam drugi raz łapie coraz wyzej aż nawet kończy na piątym zabku ale cały czas trzyma ,teraz magia naciskam nożny i puszczam i chcę zaciągnąć ręczny a on znowu na pierwszy ledwo lapie i tak się robi jak wyzej pisałem.hamulce nie trzymają a stało się to jak założyłem nowy tłoczek i wlożyłem samoregolator do niego ze starego,w starym grzybek w tłoczku ciasno siedział a ten włożyłem lużno ale co jest czy tak musi byc ,czy zle odpowietrzony .[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 17:34_________________________________________________

witam.podepne sie pod temat aby nie zakładać nowego wątku.u mnie jest podobnie tyle że zmieniałem tarcze i klocki i tłoczek miałem problem z nim bo wywaliłem z niego bebechy i przełożyłem do nowego wszystko odpowietrzyłem i teraz mam tak że hamulec nożny jest lux zaciągam ręczny ledwo łapie na pierwszy ząbek ,zaciagam drugi raz łapie coraz wyzej aż nawet kończy na piątym zabku ale cały czas trzyma ,teraz magia naciskam nożny i puszczam i chcę zaciągnąć ręczny a on znowu na pierwszy ledwo lapie i tak się robi jak wyzej pisałem.hamulce nie trzymają a stało się to jak założyłem nowy tłoczek i wlożyłem samoregolator do niego ze starego,w starym grzybek w tłoczku ciasno siedział a ten włożyłem lużno ale co jest czy tak musi byc ,czy zle odpowietrzony .

ma ,miał ,ktoś tak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie był ten sam problem a więc ręczny jak zaciągałem to z ledwością na drugi ząbek i zaczełem przegląd od tylnych hamulców,klocki się posypały prowadniczki zaje..ne tłoczka nie mogłem wkręcić,zaczołem od czyszczenia wszystkiego to tylko można było a z tłoczkiem dalej miełem problem troche Dot4 pod gumke i specjalny klucz do wkręcania tłoczka i poszło,poskładałem wszystko i nawet ręczny zaczoł chulać a małem właśnie wymieniać linke :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przerabiałem ten temat u siebie ( AEB avant ) i przyczyną problemów podobnej bardzo maści były zapieczone dolne prowadnice obu zacisków. Trochę to zaniedbałem i teraz musiałem zainwestować ( nowe tarcze- niestety z łożyskami, klocuszki, prowadniczki oraz czyszczenie i wymiana kompletu gumek w zaciskach ). No cóż teraz hebel jak w nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...