Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy to zbieżność kół?


paput

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem. Mianowicie coś mi huczało w aucie, stwierdziełem że to tylne łożysko. Zostało wymienione wczoraj przeze mnie. Szumu z tamtej strony już nie słychać.

Teraz słyszę coś z przodu. Przy pewnej prędkości około 60-70 km/h najbardziej szumi/buczy a największy huk jest przy schodzeniu z prędkości np od 60km/h do 0 km/h. Sprawdzałem już 3 komplety kół i na każdych to samo jest :( Zauważyłem że im większe koła np 17" to większy huk. Czym to może być spowodowane? Zła geometria koła? Czy może padnięte łożyska z przodu- choć te raczej wykluczyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob wykluczyles lozysko?? Bo ja bym na nie glownie stawial :cool1: huczec moze jedynie glosna opona no i lozysko... A jesli huczy na 3 kompletach to j bym innej opcji nie widzial :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob wykluczyles lozysko?? Bo ja bym na nie glownie stawial :cool1: huczec moze jedynie glosna opona no i lozysko... A jesli huczy na 3 kompletach to j bym innej opcji nie widzial :przebiegly:

no właśnie ale zostaje pytanie czy to nie zbieżność :mysli: [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 20:44_________________________________________________niedawno byłem na przejażdżce ze szwagrem i stwierdziłem że huczeć/buczeć zaczyna dopiero przy prędkości 60 km/h i tak aż do całkowitego zatrzymania, nie mam pojecia co to jest. Jutro jadę na ścieżkę sprawdzić zbieżność kół, jeśli nie to to zostają jedynie łozyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska :decayed:

no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska :decayed:

no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska :chytry:

...ale zeby az tak buczało od złej geometri,to auto musiałoby ("jezdzic bokiem") daj znac jak to rozwiążesz :>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska :decayed:

no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska :chytry:

...ale zeby az tak buczało od złej geometri,to auto musiałoby ("jezdzic bokiem") daj znac jak to rozwiążesz :>

dzisiaj sprawdzana była geometria i jest ok, lekko stuka końcówka drążka kierowniczego, łożyska ok, a czy przy 2,4 silniku nie musi być więcej wiatru w oponach??? :mysli: cięższy silnik wiadomo :confused4:

mam jeszcze taki objaw dosyć głośnego tarcia hamulców przednich przy zatrzymywaniu się, może to mieć związek? :mysli: dodam że tarcze proste i klocki grube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...