paput 1 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Mam następujący problem. Mianowicie coś mi huczało w aucie, stwierdziełem że to tylne łożysko. Zostało wymienione wczoraj przeze mnie. Szumu z tamtej strony już nie słychać. Teraz słyszę coś z przodu. Przy pewnej prędkości około 60-70 km/h najbardziej szumi/buczy a największy huk jest przy schodzeniu z prędkości np od 60km/h do 0 km/h. Sprawdzałem już 3 komplety kół i na każdych to samo jest Zauważyłem że im większe koła np 17" to większy huk. Czym to może być spowodowane? Zła geometria koła? Czy może padnięte łożyska z przodu- choć te raczej wykluczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 W jaki sposob wykluczyles lozysko?? Bo ja bym na nie glownie stawial huczec moze jedynie glosna opona no i lozysko... A jesli huczy na 3 kompletach to j bym innej opcji nie widzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 W jaki sposob wykluczyles lozysko?? Bo ja bym na nie glownie stawial huczec moze jedynie glosna opona no i lozysko... A jesli huczy na 3 kompletach to j bym innej opcji nie widzial no właśnie ale zostaje pytanie czy to nie zbieżność [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 20:44_________________________________________________niedawno byłem na przejażdżce ze szwagrem i stwierdziłem że huczeć/buczeć zaczyna dopiero przy prędkości 60 km/h i tak aż do całkowitego zatrzymania, nie mam pojecia co to jest. Jutro jadę na ścieżkę sprawdzić zbieżność kół, jeśli nie to to zostają jedynie łozyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulik 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska ...ale zeby az tak buczało od złej geometri,to auto musiałoby ("jezdzic bokiem") daj znac jak to rozwiążesz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 podnies przód na lewarku (albo podjedz do jakiegos mechaniora) i pokrec kołami ,bedziesz wiedział czy są to łożyska no byłem szwagier jest mechanikiem nawet lewarowaliśmy i włączaliśmy napęd i chyba nie łożyska ...ale zeby az tak buczało od złej geometri,to auto musiałoby ("jezdzic bokiem") daj znac jak to rozwiążesz :> dzisiaj sprawdzana była geometria i jest ok, lekko stuka końcówka drążka kierowniczego, łożyska ok, a czy przy 2,4 silniku nie musi być więcej wiatru w oponach??? cięższy silnik wiadomo mam jeszcze taki objaw dosyć głośnego tarcia hamulców przednich przy zatrzymywaniu się, może to mieć związek? dodam że tarcze proste i klocki grube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się