Tomaszek28 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam Mam problem z silnikiem o oznaczeniu ASZ,jest to sharan 1.9tdi Opiszę objawy: Zwiększone jest zużycie paliwa,nie można osiągnąć maksymalnej prędkośći,powyżęj 2200tyś.obrotów auto nic nie jedzie.Czasami ma takie szarpnięcia silnik jak by przegóby były walnięte.Jest to odczuwalne przy zmianie biegów. Co sprawdziłęm: -Przepływomierz sprawny, -dołądowanie turbinki również, -czujnik ciśnienia również działa, -wydech drożny, -wszystkie sprawdziłęm węże i przewody,interkuler szczelny. Czy to mogą być objawy pompowtyrskiwaczy? Podłanczając auto pod komputer brak błedów. Podam wartości nie których logów: w grupie 018 wszystkie cztery wartości są równe 0 w grupie 013 przy prędkości ok.2000tyś wtryskiwacze podaja wartości 1cyl.-0,78 2cyl. 0.64 3cyl.0,16 4cyl.-0,09 Proszę o podopwiedz co jeszcze mogę sprawdzić albo jaka może być przyczyna takiego zachowania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 a filtr paliwa kiedy zmieniany?? po za tym pompowtryski można zawsze przeregulować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek28 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 zapomniałem dodać ze filtr paliwa też był wymieniony.Co masz na myśli regulować? Jak jeszcze sprawdzić pompowtyrski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks 2 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 EGR może padł , może katalizator zapchany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek28 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 układ wydechowy też ściągałem i jest drożny,siłownik na zaworze egr tez działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 EGR może padł , może katalizator zapchany? Jak by to był kat to przecież by mu sie w chwile zaczoł przegrzewac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 no można przeprowadzić regulacje pompowtrysków ale to jest wyższa szkoła... ale sadze ze to katalizator jest zawalony sadza. on w jakimś stopniu będzie drożny ale nie wystarczająco... zaworki wtryski turbo może być wszystko parametry książkowe ale jak kat jest zawalony to auto nie będzie jeździć bo się dusi spalinami. kolega z pracy miał taki objaw w passacie. wszystko ładnie pięknie, na wywalał się szmalu na naprawy a okazało sie ze kat był winien. auto dostało pierdolca... wyciął go i wstawili mu rurę przelotowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek28 0 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 ale ściągałem kata żeby sprawdzić czy jest drożny więć to tez wyeliminowałem.zastanawia mnie to ze przy zmianie biegów ma takie telepanie silnik które jest odczuwalne w kabinie. bo logi na turbinę robiłem,na czujnik ciśnienia dołaodwania,są wzorowe więc się zastanawiam co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się