mistrzugt Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam prosze o sprawdzenie logow,dlaczego turbo pozno wstaje. Wczesniej przy zacinajacej sie geometri wstawalo ok 1600obr a teraz 2tys. W turbinie/przy turbinie (nie wiem dokladnie) byl wymieniany jakis zawor,bo sie zacinal, byla cala rozebrana i czyszczona i wymieniony jeden element obudowy,bo byl pekniety. Logi statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35617.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35618.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35619.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35620.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35621.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35622.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35623.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35624.html BS Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35625.html Logi dynamiczne: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35626.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35627.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35628.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35629.html
beldo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Podpinam się pod temat mam identyczne objawy.
ciahciah Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 turbo stabilnie pompuje tylko za późno wstaje, jeżeli od razu przed czyszczeniem turbo ewidentnie lepiej wstawało problem dotyczy samej turbiny i sztangi gruchy, w innym przypadku można by zastanawiać się czy czasem kat jest ciut nie przytkany albo kolektor ssący nie jest zawalony strasznie, jak nigdy kolektora nie wypalałeś może w ciemno to zrobić radzę się wstrzymać z 2 tygodnie bo jak coś tam było wymieniane to daj się temu czemuś dotrzeć, teraz pewnie stawia większe opory, za jakiś czas może być lepiej, powiedz co dokładnie było wymienione, gruszka czy zaworek N75? czy może mechanik się nie przyznał?
banshee Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 No ja tu widzę zbyt rozkręconą sztangę - przynajmniej o 1 obrót. Poza tym do 2000 rpm widać, że przepływka tnie, co idzie za tym że obcina dawkę i turbo się nie rozpędzi... Później już nie obcina i turbo zaczyna dobrze pracować, bo jest odpowiednia mieszanka w cylindrze. Ciekawe, czy mechanior nie podmienił ci przepłwyki...
mistrzugt Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Przed czyszczeniem bylo ok, dobrze krecil od 1600obr. Przeplywki podmienic raczej nie podmienil, to zaufany czlowiek Co do sztangi to to wlasnie dzis rozmawialem z nim na ten temat i sprobujemy cos w tygodniu podkrecic Co znaczy wypalanie kolektora?? - na maxa przgonic na autostradzie?? pozdrawiam
aju Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 raczej go ściągnąć i pozbyć się osadu w środku
ciahciah Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 mówiąc krótko wyczyścić kolektor ssący, potem trzeba będzie nową uszczelkę i śruby dokręcasz w wyczuciem banshee też jestem zdania że trzeba sztangę skrócić ale nie chce się denerwować po wywodach które zaraz napisze przemik na temat kręcenia sztangą :> niech ten zaszczyt przypadnie tobie :>
mistrzugt Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 zrobie przez weekend nowe logi,bo wydaje mi sie,ze tyci sie auto rrozkreca
banshee Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ...banshee też jestem zdania że trzeba sztangę skrócić ale nie chce się denerwować po wywodach które zaraz napisze przemik na temat kręcenia sztangą :> niech ten zaszczyt przypadnie tobie :> No cóż, dużo jest takich przypadków, bo jest to bolączką VTG i PSJ. Gdyby zamiast gruszek podciśnieniowych wkładali silniczki elektryczne byłoby inaczej. Volvo ma dobre rozwiązanie - po zgaszeniu auta silniczek kilkakrotnie rusza kierownicami min-max. Jeszcze nie słyszałem, żeby tam zapiekły się kierownice. Jeśli kolega Przemik twierdzi, że piszemy bzdury to niech postawi swoją diagnozę.
mistrzugt Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 dziesiejszy log: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_35817.html
banshee Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Wg mnie nie jest najlepiej. Poniżej może nie wzorcowy, ale widać jak nisko turbo już wstaje. http://img411.imageshack.us/f/011dyn.jpg/ Bez regulacji sztangi się nie obejdzie. Może być też inny powód - pytanie co mechanik wymieniał w turbo???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się