samekgsx550 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam proszę o analizę logów w celu upewnienia się czy kierownice turbo są zapieczone. Poniżej zrobione dzisiaj logi dynamiczne. Z podłączonym przewodem do gruszki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/af3c9d4bb3bbac11.html Oraz z odłączonym przewodem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6f57f7cab5c40dd2.html Auto z podłączonym przewodem czy też bez przyspiesza identycznie. Ciągnie z pewnymi przerwami pow 3 tyś obr. A w trasie na 5 biegu łapie tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 możesz jeszcze sprawdzić czy sztanga gruszki odbija, ale na 99% kierownice zapieczone, należny wyczyścić w turbinie cześć gorącą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 sztanga kluczem chodzi płynnie [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:35_________________________________________________Koledzy czy to że termostat był walnięty i auto jeździło na max. temp. 70C może być przyczyną szybszego zapieczenia się kierownic, czy też zabicia turbiny syfem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 delikatny moze miec wplyw,ale maly.Rozepnij gruche od turbo i zobacz czy opor nie stawia,sprawdz jak napisal damian rowniez gruszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się