Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Notlauf - jak logować


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi są w trybie awaryjnym - niestety dziś turbo już w ogóle się nie podniosło :|[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 14:14_________________________________________________Koledzy jest szansa, że podpowiecie coś z tych logów??

Opublikowano

Jest szansa - najpierw podaj zapisane kody błędów a potem damy szansę bo logi są teraz nic nie warte.

Opublikowano

Logi są w trybie awaryjnym - niestety dziś turbo już w ogóle się nie podniosło :|[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 14:14_________________________________________________Koledzy jest szansa, że podpowiecie coś z tych logów??

juz Ci napisalem ...

szukaj dziury w dolocie ...

Opublikowano

już takie logi 003 widziałem przy silniku AXR na forum golfa i nie one są powodem takiego trybu awaryjnego ale ...

Opublikowano

Jeśli chodzi o błędy to czysto - nie ma nic.

Lece oblukać dolot.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 08:42_________________________________________________Byłem się przejechać i turbo ożyło. Od razu zrobiłem logi:

- Błędy:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 FP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E92A113702 AUZ6Z0A0204974

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Błąd wykasowałem i po logowaniu auta się nie pojawił ponownie.

- Statyczne

Log (0 - 003)

Log (1 - 007)

Log (2 - 000)

Log (3 - 018)

Log (4 - 001)

Log (5 - 004)

Log (6 - 023)

Log (7 - 013)

- Statyczne BS

Log (0 - 003)

Log (1 - 000)

Log (2 - 011)

- Dynamiczne

Log (0 - 000)

Log (1 - 008)

Log (2 - 011)

Log (3 - 010)

Log (4 - 001)

Log (5 - 003)

Log (6 - 004)

Niby auto jeździ normalnie, ale wolałbym zrobić co trzeba, żeby nie mieć takich niespodzianek.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 12:24_________________________________________________Dzisiaj znowu problem z turbo. Czy z tych logów, które dałem można wyczytać potencjalną przyczynę? Przez kilka dni auto śmigało dobrze.

Opublikowano

Te logi są OK. Trochę ciekawy przypadek bo trybu awaryjnego nie powoduje żadna usterka elektryczna tylko ewidentnie mechaniczna. Proponuję w przypadku kolejnego problemu z turbo wyłączyć silnik i ponownie go uruchomić patrząc czy sztanga zostanie wciągnięta w górę do gruchy - jeśli nie to szukaj nieszczelności na wężykach podciśnienia eliminując kolejno odcinki wężyków począwszy od trójnika na wężu pomiędzy pompą tandem a serwem hamulców jak i kolejno elektrozawory. Jeśli sztanga zostanie wciągnięta w górę a mimo to silnik nie będzie miał dynamiki podczas ruszania z miejsca i rozpędzania na biegach to szukaj nieszczelności w dolocie. Zarówno jedna jak i druga nieszczelność będzie wymagała cierpliwości z Twojej strony bo nie jest ona stała i nie występuje ciągle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...