kamilg.86.86 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 witam dziś przymarzła mi klamka od drzwi pasażera i otworzyłem od środka ale niestety zamknąć się już nie dało. zapadka która blokuje drzwi lata luźno jakby coś się urwało i teraz mam pytanko Czy od razu zaopatrzyć się w nowy zamek czy może ten da radę reanimować?
Adrian_73 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Najlepiej rozebrać i zobaczyć może da się to naprawić.
kaczaza5 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Od razu proszę o nie linczowanie mnie za odgrzanie tak starego kotleta, ale szukałem i nie znalazłem podobnego tematu. U mnie jest dokładnie ta sama sytuacja z tym, że od strony kierowcy. co prawda zauważyłem, że jak dociągne drzwi do siebie to mogę zamknąć centralnym i się nie otwierają, ale są "luźne" czyli klapią i wieje. Może miał ktoś też ten problem i go rozwiązał. Bardzo proszę o odpowiedź, autem dojeżdżam codziennie do roboty i nie bardzo wiadomo co trzymać drzwi, czy kierownicę Jeżeli tylko wymiana zamka to muszę szukać przedlifta, czy jak się trafi jakiś polift to też podejdzie ? Są jakieś jaja i niespodziewajki przy tego typu robocie ?
gremlin112 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ale trafiłem... Dzieje się tak zapewne jak przyszły mrozy?Ja mam na to patent-u mnie się sprawdza:Jak już ten cypel lata to wpycham go palcem tak jak zamyka go bolec i w tym czasie blokuję go wciskając rygiel od centralnego po czym otwieram drzwi klamką od środka. Prawdopodobnie wina wody, która tam się skrapla i zamarza. Oczywiście najlepiej jest go wyjąć, przesmarować i powinien pośmigać jeszcze sporo czasu.Wyjęcie jego nie sprawia dużo problemów, bo to co podałem to jest chwilowe, tak aby w razie wypadku można było pojechać,ale nic więcej bo będzie to irytujące.
kaczaza5 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 No niestety u mnie ta zapadka lata jak szalona i sposób z ryglem nic nie dał Trza szukać ogrzewanego garażu i rozbierać dziada. A jeszcze raz zapytam były jakieś różnice rocznikowe tego zamka ?
C. Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Mam podobny problem, ale nie do końca. Kiedy jest duży mróz i otworzę dzwi kierowcy to nie mogę ich zamknąć. Dopiero kiedy trochę się rozgrzeje wnętrze to dzwi znów się zamykają. Do następnych dużych mrozów. Wilgoć odpada bo przy deszczach wszystko jest ok. Przed zimą mechanik mi smarował wszystkie zamki i uszczelki. Psuje się zamek czy może za mało nasmarowany i należy mu psiknąć wd-40? Wszystko dizła ok, centralny i blokada od wewnątrz. Tylko zanim się cieplej nie zrobi wewnątrz to nie mogę zamknąć samochodu. Oczywiście nie zawsze, ale często przy mrozach. Do wymiany czy do smarowania?
karol24 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Miałem tak z tylnia klapą. Rozbierzcie drzwi, wyjmijcie zamek, wysuszcie i wtedy smarujcie. Jeśli wszystko działa jak jest ciepło to znaczy, że gdzieś w środku wilgoć łapie
kaczaza5 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Tiaaa problem rozwiązany Niunia okazała się być arystokratką i strzeliła focha, nocka w ogrzewanym garażu załatwiła sprawę. Odmarzła i wszystko jest Si
karol24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 tak czy siak przesmarowac nie zaszkodzi teraz
kaczaza5 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Teraz to nie bo zimno, ale jak będzie cieplej to się za to wezmę na pewno
oldi84 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 z mojego przykładu to nie polecam wd-40,dziś w cieplutkim garażu chciałem tym zamek przesmarować bo ciężko chodził i teraz w ogóle nie chodzi zamarzł na amen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się