[B5 AEB] Jaką opcję wybrać -> TURBO
0

    108 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    dogasso    0

    Witam. Powoli kończy mi się turbo i zastanawiam się co z tym zrobić... Opcje są 3:

    1. Hybryda k03/k04

    2. Nowe turbo k03s

    3. Regeneracja tego co jest a koło lipca/sierpnia wrzucić k04-015?

    Co chcę osiągnąć? Max 220KM bo w końcu to ośka...

    P.S. wtryski 380ccm czekają...I dlatego kolejne pytanie- co można zdziałać przy każdej z opcji powyżej przy tych wtryskach?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Flyer    0

    szkoda kasy na regeneracje skoro za pol roku i tak chcesz wlozyc cos wiekszego, wiec albo wyskrob troche wiecej kasy i kup od razu nowe, albo uzywke jakas na razie...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    Coś devasation pisał o nowych k03s za kase do przejscia... Poczytałem troche forum i wypatrzyłem że jak bym k04 wkładał to wtedy dolot trzeba zmieniać ( TIP i VR6) wiec chyba ta opcja z nowym k04 odpada :confused4: albo co najmniej zostaje odłożona do jesieni... :gwizdanie:

    A co można zrobić na tym k03s i wtryskach 380? Ktoś ma taki zestaw?

    Powiem tak... Mam około 3tys na to turbo...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    3 tysie powinny starczyć na K04-15. Ale wtedy trzeba by przynajmniej FMIC założyć do tych wtrysków.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    FMIC, TIP, DP i bez środkowego, ori pucha z wkładem K&N, zabandażowany kolektor z DP - to już jest :gwizdanie:

    No to już masz trochę porobione. Kupuj K04-15 i jedź to gdzieś zestroić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    Kupuj K04-15

    Jak k04 to musze jeszcze z miesiąc popracować...A co z tym dolotem? Trzeba ta puszke zmienić na 3"??

    i jedź to gdzieś zestroić.

    z tym akurat problemu nie będzie. Albo przynajmniej tak mi się wydaje :gwizdanie: wszystko od początku robiłem w EcuProject wiec tak zostanie bo zadowolony jestem BARDZO :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    Możesz zostawić seryjną puchę. Mówisz o przepływce 3"?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    Nie musisz i nie wiem czy przy tej turbinie to konieczne.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rozjemca    0

    Ja bym brał hybrydę od Karambola. Na swojej śmignąłem już 10 tys km i wszystko miodzo puki co :wink4: Karambol 12 miesięcy gwarancji na nią daje a cena tylko trochę większa niż regeneracja.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    udy    0

    do k04 nie musisz zmieniać przepływki, ale warto by było aby była sprawna :tongue4:

    k03s jest tańsza więc wybrał bym tą opcje, nie ma sensu wrzucać k04, na k03s spokojnie wyciągniesz 220 koni może nawet więcej,

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    No i kolejny problem - co wybrać

    1.Hybryda Karambol

    2.Nowa k03s

    :mysli:

    bo k04 juz została wyeliminowana :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    domjenick    0

    A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach??

    spokojnie -seria BEX ma dwa boczne coolery, seryjnie takie turbo i wtryski-na ori gratach samym programem osobiście znam przypadek 212 koni-to minimum,a przy FMICu,TIPie i DP-pewnie wypluje więcej-jeśli tylko te granice Cię interesują-bierz K03s,jest porównywalna z K04-15,co do hybrydy-trzeba popytać tych,co na niej śmigają-rozjemca ma taką :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    CoLo    0

    Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04....

    Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ?

    Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    Ale chodzi o to ze to jest ośka, auto do codziennej jazdy a poza tym przy wiekszej muszli trzeba wydać ciut wiecej :gwizdanie:

    A z tym że na nowej k03s zrobi sie miesiąc to nie za bardzo moge sie zgodzic. Przy regenerowanych to moze i tak bedzie. Mi po regeneracji wytrzymalo k03 8 miesięcy. Gwarancja obejmuje ale ile można co pół roku wszystko rozkręcać i regenerować. Dlatego widząc że powoli TURBO pokazuje kolano to chce już coś większego i berdziej trwałego niż regenerowane... No i teraz dalej się wacham...[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:53_________________________________________________CoLo tak w ogole to gratuluję Twojego projektu :brawo: jakbym mi się kiedyś coś odwidziło to mogę liczyć na Twoją rade w konkretnych modach? :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    Sorrka Panowie...Ale moim zdaniem nie warto nawet grosza wykladac na k03s/04....

    Starczy Wam to na ile ? miesiac/dwa ?

    Idzcie ciut grubiej a zobaczycie, ze nie pozalujecie np gt28rs/moze jakies eliminatory...Tyle ode mnie :hi:

    Dokładnie, tym bardziej, żeby osiągnąć te 220KM to też już trzeba trochę kasy wyłożyć, m.in na dobry FMIC. :wink4:

    CoLo nie chodziło ile pochodzi turbina, ale na ile starczy Ci ta moc. Turbo bierz nowe. FMIC, DP i TIP'a już masz, więc teraz z górki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rozjemca    0

    Nie do końca się zgodzę bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4 (przy temp dolotu nie przekraczającej 60 stopni). Wg mnie turbo ma potencjał do 250KM na wysokooktanowym paliwie. I w tyle celuję na wiosnę. Muszę teraz jeszcze tylko wyrezać fmic. Jak skończę i będzie okazja to zhamuję i wkleję wykresik.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    poziek    0

    bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4

    weź, weź, weź mnie nie wpieniaj nawet :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    udy    0

    zgadzam się że nie opłaca się wsadzać k04 ani k03s jeżeli teraz bym coś robił z autem od razu szedłbym na grubo, ale wtedy padła mi turbina i nie miałem kasy żeby od razu robić fmic, kolektor, wtryski, wydech itd a są to rzeczy niezbędne żeby wsadzić coś większego, a na k04 mogłem jeździć przy seryjnym osprzęcie i sofcie,

    druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Thom4s    0

    druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj :kox:

    Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą :tongue4:).

    Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    CoLo    0

    jakbym mi się kiedyś coś odwidziło to mogę liczyć na Twoją rade w konkretnych modach? :hi:

    Spoko tylko Ja sie nie znam :kox:

    druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj :kox:

    Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą :tongue4:).

    Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce...

    Pewien Leon bedzie mial GT35 w ÓŚCE...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    udy    0

    druga kwiestia jest taka że masz ośkę, wsadź używkę turbo sprzedaj auto kup quattro i dopiero rezaj :kox:

    Udy idąc tym tokiem myślenia, też mogłeś sprzedać swojego, kupić S4 V8 i mieć 300KM w serii, może więcej. Tu chodzi o fun rezania. Niech chłopak robi nawet 250KM w ośce. Focus RS ma 300KM FWD i jeździ (co prawda ze szperą :tongue4:).

    Wowo w TT będzie robił 400KM w ośce...

    tak wiem że jak ktoś chce to sobie i może zrobić 500km w ośce i będzie mieć fun, ale MOIM ZDANIEM jest to bez sensu, wogóle samochody z napędem na przód są bez sensu :decayed: :decayed:

    a jak widać chłopak ma zajafkę na modzenie to według mnie powinien zrobić tak jak napisałem, zmienić na quattro i dopiero pchać kupę kasy w moc, a czy zmieni na 1.8t quattro czy na 2.7bit quattro czy na 4.2 quattro to już wogóle inna sprawa,

    ja tak myślę wybacz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    No niby faza na modzenie jest ale nie bede zmieniał auta bo szykuje mi sie teraz troche wydatków. Tj siano na turbo odkładałem od dnia drugiej regenerecji :naughty: wiec tego mi nikt nie odbierze :evil: myślę predzej tak żeby poki chałupa rośnie jeździć tym co mam (ale z innym turbo bo to już zaczyna wychodzić z siebie) a po skończeniu budowy kupić polifta 1.8T Q 180KM i po prostu poprzekładać graty. A wtedy znajdzie sie miejsce na wiekszego ślimaka. Ale teraz... Chyba rozumiecie o co kaman?

    Czyli tak, mam 2 głosy na Karambola, 2 na k03s i 2-3 na większe coś... Czyli dalej w czarnej d*pie jestem! Podpowiedźcie na co sie zdecydować. Czy k03s nówka czy Karambol?

    I ile u Karambola wyjdzie takie cos??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    udy    0

    no to w takim razie wkładaj coś większego, ale do większej musisz jeszcze wymienić wtryski, kolektor i od razy jechać to stroić. do tego nowe przewody olejowe, sprawdź dokładnie układ podciśnieniowy oraz sterowanie turbiną (zaworki itp) bo coś ci często te turbiny klękają

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    Ja wiem czy tak często... Przy takiej eksploatacji jaka miałem w pracy to i tak dość długo. Rano odpalam jade do klienta, wyłączam na poł godziny, odpalam, jade z 10km, gasze na 30min, odpalam i tak z 10 razy dziennie 4 dni w tygodniu. Turbina dostaje po pupie przy takiej jeździe. Teraz troche sie to zmieniło bo mam starą 80 b3 1.8 z nadtlenkiem :naughty: wiec A4 odpoczywa.

    bo na Karambolu 220KM spokojnie pęknie na seryjnym coolerze i nadkolu s4

    weź, weź, weź mnie nie wpieniaj nawet :gwizdanie:

    że Karambolowa hybryda nie da tych 220KM czy seryjny cooler to za mało??

    [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 16:03_________________________________________________

    Aaaa Udy , wtryskia są już 380ccm Bosch. A kolektor... Też troche rzeźby przy tym jest. Narazie nie chce pakować więcej bo są inne rzeczy. Teraz chodzi mi o turbo... :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    rozjemca    0

    Karambol za przerobienie bierze 1300 zł, ja kupiłem wcześniej turbo z uwalonym wirnikiem za 200, czyli cała turbina wyszła mnie 1500. Turbo ma roztoczone obie strony i wsadzone większe wirniki. Od strony zimnej układ ostrzy jest bardzo podobny do garretta gt2x.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dogasso    0

    co raz bliżej jestem w takim razie wybrania Karambola... ale czy faktycznie nie lepiej k03s nowej?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    domjenick    0

    co raz bliżej jestem w takim razie wybrania Karambola... ale czy faktycznie nie lepiej k03s nowej?

    ja bym brał k03s-jeśli tylko taka moc Cię interesuje,albo kup coś większego i poczekaj,potem uzbierasz pieniędzy i rezasz dalej :gwizdanie: :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members