[B5 AEB] Problem z odpalaniem
0

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    mlody_89    0

    Słuchajcie, czasami mam problem z odpaleniem mojej Audiczki, kręcę i kręcę i po dłuższej chwili dopiero załapuje. Jak podłączyłem pod kompa to tylko pokazało czujnik temperatury silnika... czy może to być tym spowodowane?? [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jihad    0

    Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

    Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

    Ps. tak, to specyficzne forum.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtekce    0

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum

    kiedyś za takie coś dostałem kropka :rolleyes:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    mlody_89    0

    Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

    Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

    Ps. tak, to specyficzne forum.

    Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtekce    0

    Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

    Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

    Ps. tak, to specyficzne forum.

    Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem.

    czasem warto poczekać na podpowiedź :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtekce    0

    wojtekce zbedne sa twe komentarze

    :oops: sorki

    :polew: :polew: :polew:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Nefryt    0

    A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok.

    Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem :wink4:

    Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ?

    Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ? :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    grzes1150    0

    A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok.

    Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem :wink4:

    Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ?

    Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ? :mysli:

    Zacznij od podpięcia pod Vaga. Przy lpg może listwa lub parownik lekko przepuszczać i po postoju paru kilkunastu minut nazbiera się w wężykach i go zalewa dawką benzyna+gaz. Zakręć zawór na butli, wypal gaz do zera i wtedy na zakręconej butki potestuj czy będzie to samo :cool1: A może lambda padła :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Nefryt    0

    Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął.

    Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca.

    Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MIIKEW    0

    Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął.

    Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca.

    Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ?

    parownik przepuszczał ? a co z wtryskami ? też przepuszczały ? bo nie kumam, jak ci przepuszcza parownik to i tak wtryski nie puszczą dalej, ja bym nie zmieniał parownik bo po co

    może scalimy dwa tematy odnośnie niepalenia na ciepłym ? im więcej głów tym lepiej,

    w tym ja opisałem co mi sie dzieje i wygląda na identyczną przypadłość co u ciebie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members